Методичні аспекти розробки та вибору конкурентної маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств України
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Методичні аспекти розробки та вибору конкурентної маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств України
|
|
| Creator |
Яловега, Наталія Іванівна
|
|
| Subject |
Маркетингова діяльність, конкурентна маркетингова стратегія, фармацевтичне підприємство, принципи розробки конкурентної маркетингової стратегії.
|
|
| Description |
У статті представлено ретроспективний аналіз теоретичних аспектів розробки та вибору конкурентної маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств. Наведено принципи розробки конкурентної маркетингової стратегії, необхідність та особливості даної діяльності.
|
|
| Publisher |
Донецький національний університет
|
|
| Date |
2016-08-13T07:27:55Z
2016-08-13T07:27:55Z 2012-11 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Вісник Донецького національного університету. Серія В: економіка і право. Спецвипуск. – Донецьк: ДНУ, 2012. – Т. 1. − С. 358-359.
1817-2261 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4529 |
|
| Language |
ua
|
|