Запис Детальніше

Методичні аспекти розробки та вибору конкурентної маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств України

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні аспекти розробки та вибору конкурентної маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств України
 
Creator Яловега, Наталія Іванівна
 
Subject Маркетингова діяльність, конкурентна маркетингова стратегія, фармацевтичне підприємство, принципи розробки конкурентної маркетингової стратегії.
 
Description У статті представлено ретроспективний аналіз теоретичних аспектів розробки та вибору конкурентної маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств. Наведено принципи розробки конкурентної маркетингової стратегії, необхідність та особливості даної діяльності.
 
Publisher Донецький національний університет
 
Date 2016-08-13T07:27:55Z
2016-08-13T07:27:55Z
2012-11
 
Type Article
 
Identifier Вісник Донецького національного університету. Серія В: економіка і право. Спецвипуск. – Донецьк: ДНУ, 2012. – Т. 1. − С. 358-359.
1817-2261
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4529
 
Language ua