Запис Детальніше

Позиціонування іміджу підприємств системи споживчої кооперації України

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Позиціонування іміджу підприємств системи споживчої кооперації України
 
Creator Яловега, Наталія Іванівна
 
Subject Маркетинг, імідж підприємства, позиціювання іміджу підприємства.
 
Description У статті розглядаються питання, пов’язані із позиціюванням корпоративного іміджу підприємств споживчої кооперації України за такими складовими, як: споживчий, бізнесовий, соціальний імідж, а також імідж підприємств для держструктур. Подається методика формування/вдосконалення корпоративного іміджу підприємств та організацій, що функціонують у сфері кооперації.
 
Publisher Одеський державний економічний університет
 
Date 2016-08-13T07:43:04Z
2016-08-13T07:43:04Z
2010-12
 
Type Article
 
Identifier Науковий вісник Одеського державного економічного університету. − Одеса: ОДЕУ, 2010. − № 24 (125). − С. 81-89.
2409-9260
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4530
 
Language ua