Позиціонування іміджу підприємств системи споживчої кооперації України
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Позиціонування іміджу підприємств системи споживчої кооперації України
|
|
| Creator |
Яловега, Наталія Іванівна
|
|
| Subject |
Маркетинг, імідж підприємства, позиціювання іміджу підприємства.
|
|
| Description |
У статті розглядаються питання, пов’язані із позиціюванням корпоративного іміджу підприємств споживчої кооперації України за такими складовими, як: споживчий, бізнесовий, соціальний імідж, а також імідж підприємств для держструктур. Подається методика формування/вдосконалення корпоративного іміджу підприємств та організацій, що функціонують у сфері кооперації.
|
|
| Publisher |
Одеський державний економічний університет
|
|
| Date |
2016-08-13T07:43:04Z
2016-08-13T07:43:04Z 2010-12 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Науковий вісник Одеського державного економічного університету. − Одеса: ОДЕУ, 2010. − № 24 (125). − С. 81-89.
2409-9260 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4530 |
|
| Language |
ua
|
|