Запис Детальніше

Стратегічні засади рекламного менеджменту підприємства

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічні засади рекламного менеджменту підприємства
Strategic fundamentals of enterprise advertising management
 
Creator Яловега, Наталія Іванівна
 
Subject реклама, рекламний менеджмент, рекламна стратегія, принципи організації рекламної діяльності, організаційна структура, організаційні підсистеми.
 
Description У статті розглядаються питання, пов’язані з використанням розробленої автором організаційної структури рекламного менеджменту підприємства. Зазначено основні принципи організаційного забезпечення процедур планування, реалізації та контролю рекламної діяльності. Висвітлено погляди науковців на формування стратегій рекламного менеджменту. Зосереджено увагу на стратегічних орієнтирах даного виду діяльності та передумовах, що визначають його функціонування.
 
Publisher Українська державна академія залізничного транспорту
 
Date 2016-08-13T07:55:39Z
2016-08-13T07:55:39Z
2013-10
 
Type Article
 
Identifier Вісник економіки транспорту та промисловості : збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. – Харків : УкрДАЗТ, 2013. – № 43. – С. 226-230.
2075-4892
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4531
 
Language ua