Стратегічні засади рекламного менеджменту підприємства
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічні засади рекламного менеджменту підприємства
Strategic fundamentals of enterprise advertising management |
|
Creator |
Яловега, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
реклама, рекламний менеджмент, рекламна стратегія, принципи організації рекламної діяльності, організаційна структура, організаційні підсистеми.
|
|
Description |
У статті розглядаються питання, пов’язані з використанням розробленої автором організаційної структури рекламного менеджменту підприємства. Зазначено основні принципи організаційного забезпечення процедур планування, реалізації та контролю рекламної діяльності. Висвітлено погляди науковців на формування стратегій рекламного менеджменту. Зосереджено увагу на стратегічних орієнтирах даного виду діяльності та передумовах, що визначають його функціонування.
|
|
Publisher |
Українська державна академія залізничного транспорту
|
|
Date |
2016-08-13T07:55:39Z
2016-08-13T07:55:39Z 2013-10 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вісник економіки транспорту та промисловості : збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. – Харків : УкрДАЗТ, 2013. – № 43. – С. 226-230.
2075-4892 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4531 |
|
Language |
ua
|
|