Запис Детальніше

Теоретичні засади формування маркетингових стратегій розвитку підприємств системи споживчої кооперації

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні засади формування маркетингових стратегій розвитку підприємств системи споживчої кооперації
 
Creator Яловега, Наталія Іванівна
 
Subject Маркетинг, стратегія розвитку, маркетингове стратегічне управління
 
Description У статті розглянуто теоретичні аспекти формування маркетингових стратегій розвитку підприємств споживчої кооперації України. Визначено основні принципи маркетингового стратегічного управління даними підприємствами. Запропоновано послідовність процесу розробки та реалізації маркетингових стратегій.
 
Publisher Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
 
Date 2016-08-13T08:21:28Z
2016-08-13T08:21:28Z
2011-06
 
Type Article
 
Identifier Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. − Чернівці : ЧТЕІ, 2011. − № 2. − Ч. I. − С. 310-316.
2310-8185
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4532
 
Language ua