Теоретичні засади формування маркетингових стратегій розвитку підприємств системи споживчої кооперації
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні засади формування маркетингових стратегій розвитку підприємств системи споживчої кооперації
|
|
Creator |
Яловега, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Маркетинг, стратегія розвитку, маркетингове стратегічне управління
|
|
Description |
У статті розглянуто теоретичні аспекти формування маркетингових стратегій розвитку підприємств споживчої кооперації України. Визначено основні принципи маркетингового стратегічного управління даними підприємствами. Запропоновано послідовність процесу розробки та реалізації маркетингових стратегій.
|
|
Publisher |
Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
|
|
Date |
2016-08-13T08:21:28Z
2016-08-13T08:21:28Z 2011-06 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. − Чернівці : ЧТЕІ, 2011. − № 2. − Ч. I. − С. 310-316.
2310-8185 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4532 |
|
Language |
ua
|
|