Запис Детальніше

Маркетингова тріангуляція підвищення конкурентоспроможності українських ВНЗ

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова тріангуляція підвищення конкурентоспроможності українських ВНЗ
 
Creator Яловега, Наталія Іванівна
 
Subject Маркетинг, вищий навчальний заклад, конкурентоспроможність, комплекс комунікацій, тріангуляція.
 
Description У статті розглядаються питання, пов'язані з використанням комплексу маркетингових комунікацій та визначення конкурентних переваг діяльності Полтавського університету споживчої кооперації України. Обґрунтовується їх взаємозв'язок та необхідність спільного застосування у практиці вищих закладів освіти. Наводяться узагальнені результати дослідження розвитку комунікаційного комплексу та конкурентоспроможності зазначеного вузу на ринку освітніх послуг, визначаються шляхи їх вдосконалення та збільшення ефективності.
 
Publisher Дніпропетровський національний університет
 
Date 2016-08-13T08:47:15Z
2016-08-13T08:47:15Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2006. – Вип. 215. – С. 1024-1030.
966-7191-91-5
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4533
 
Language ua