Маркетингова тріангуляція підвищення конкурентоспроможності українських ВНЗ
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова тріангуляція підвищення конкурентоспроможності українських ВНЗ
|
|
Creator |
Яловега, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Маркетинг, вищий навчальний заклад, конкурентоспроможність, комплекс комунікацій, тріангуляція.
|
|
Description |
У статті розглядаються питання, пов'язані з використанням комплексу маркетингових комунікацій та визначення конкурентних переваг діяльності Полтавського університету споживчої кооперації України. Обґрунтовується їх взаємозв'язок та необхідність спільного застосування у практиці вищих закладів освіти. Наводяться узагальнені результати дослідження розвитку комунікаційного комплексу та конкурентоспроможності зазначеного вузу на ринку освітніх послуг, визначаються шляхи їх вдосконалення та збільшення ефективності.
|
|
Publisher |
Дніпропетровський національний університет
|
|
Date |
2016-08-13T08:47:15Z
2016-08-13T08:47:15Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Економіка: проблеми теорії та практики: Зб. наук. праць. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2006. – Вип. 215. – С. 1024-1030.
966-7191-91-5 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4533 |
|
Language |
ua
|
|