Основні та синтетичні засоби маркетингових комунікацій підприємств споживчої кооперації
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основні та синтетичні засоби маркетингових комунікацій підприємств споживчої кооперації
Basic and synthetic means of consumer cooperatives businesses marketing communications |
|
Creator |
Яловега, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Маркетинг, система маркетингових комунікацій, реклама, прямий маркетинг, паблік рилейшнз, стимулювання збуту, івент-маркетинг, інтегровані маркетингові комунікації на місці продажу, виставки, брендинг.
|
|
Description |
У статті подано узагальнення основних наукових підходів та висвітлення власних поглядів автора щодо специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій на підприємствах споживчої кооперації. Робиться акцент на особливостях основних і синтетичних комунікаційних засобів. Розкривається їх соціально-економічна сутність, цілі та умови застосування, наводяться переваги, які отримують підприємства при впровадженні кожного з них у практичну діяльність.
|
|
Publisher |
Тернопільський інститут агропромислового виробництва НААН
|
|
Date |
2016-08-13T09:01:54Z
2016-08-13T09:01:54Z 2011-04 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Інноваційна економіка: Всеукраїнський науково-виробничий журнал. − Тернопіль : Тернопільський інститут агропромислового виробництва НААН, 2011. − № 2 (21). − С. 175-179.
2309-1533 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4534 |
|
Language |
ua
|
|