Запис Детальніше

Основні та синтетичні засоби маркетингових комунікацій підприємств споживчої кооперації

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні та синтетичні засоби маркетингових комунікацій підприємств споживчої кооперації
Basic and synthetic means of consumer cooperatives businesses marketing communications
 
Creator Яловега, Наталія Іванівна
 
Subject Маркетинг, система маркетингових комунікацій, реклама, прямий маркетинг, паблік рилейшнз, стимулювання збуту, івент-маркетинг, інтегровані маркетингові комунікації на місці продажу, виставки, брендинг.
 
Description У статті подано узагальнення основних наукових підходів та висвітлення власних поглядів автора щодо специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій на підприємствах споживчої кооперації. Робиться акцент на особливостях основних і синтетичних комунікаційних засобів. Розкривається їх соціально-економічна сутність, цілі та умови застосування, наводяться переваги, які отримують підприємства при впровадженні кожного з них у практичну діяльність.
 
Publisher Тернопільський інститут агропромислового виробництва НААН
 
Date 2016-08-13T09:01:54Z
2016-08-13T09:01:54Z
2011-04
 
Type Article
 
Identifier Інноваційна економіка: Всеукраїнський науково-виробничий журнал. − Тернопіль : Тернопільський інститут агропромислового виробництва НААН, 2011. − № 2 (21). − С. 175-179.
2309-1533
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4534
 
Language ua