Запис Детальніше

Об'єктний підхід до викладання чисельних методів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704236/
 
Title Об'єктний підхід до викладання чисельних методів
Object approach to the teaching of numerical methods
 
Creator Семеріков, С.О.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Одним з основних методичних труднощів, які виникають при викладанні курсу чисельних методів в педвузі, полягає в необхідності одночасного засвоєння студентом обчислювальних алгоритмів і особливостей їх програмної реалізації. Традиційно при вивченні обчислювального алгоритму оперують абстракціями високого рівня - полиномами, матрицями, векторами і т.п. Однак при програмної реалізації в процедурній методології навіть прості операції з такими об'єктами породжують громіздкі конструкції, помітно віддаляють програму від алгоритму.
One of the main methodological difficulties encountered in teaching the course of numerical methods in Technicalities, is the need for simultaneous mastering student of computational algorithms and features of their software implementation. Traditionally, the study of computational algorithm operate high-level abstractions - polynomials, matrices, vectors, etc. However, the software implementation in the procedural methodology even simple operations such objects produce bulky design, significantly moving away from a program algorithm.
 
Publisher Прогрес-Традиція
 
Date 1999
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704236/1/cc_tez.pdf
Семеріков, С.О. (1999) Object approach to the teaching of numerical methods In: VII Міжнародна конференція «Математика. Комп'ютер. Освіта". м Дубна, 23-30 січня 2000 р. Прогрес-Традиція, м. Москва, Російська Федерація.