Запис Детальніше

Фізичні моделі в курсі «Основи комп’ютерно­го моделювання»

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704303/
 
Title Фізичні моделі в курсі «Основи комп’ютерно­го моделювання»
Physical models in the course "Fundamentals of computer simulation"
 
Creator Семеріков, С.О.
Грищенко, Н.В.
Чернов, Є.В.
 
Subject 004.94 Simulation
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Огляд методичної літератури з комп’ютерного моделювання показує існування різних підходів до його викладання у середній та вищій школі. Загальноприйнятим є підхід, при якому побудова моделей здійснюється з використанням апарату вищої математики, яким володіють переважно студенти старших курсів. Це зумовлює перенесення курсу «Методи математичного моделювання» на 7-8, а іноді і на 9-10 семестри, що знижує його роль у формуванні світогляду майбутнього спеціаліста, яке відбувається у старших класах школи та на молодших курсах вузу.
Review of literature on computer modeling shows the existence of different approaches to its teaching in middle and high school. The conventional approach is where the construction of models made using the apparatus of Mathematics, which have mostly senior students. This causes the transfer of the course "Mathematical Modeling" in 7-8, sometimes 9-10 semesters, reducing its role in shaping the outlook of future specialist, which is in high school and undergraduate at the university.
 
Publisher УНІВЕРСУМ-Вінниця
 
Date 1998
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704303/1/STWORD97.pdf
Семеріков, С.О. and Грищенко, Н.В. and Чернов, Є.В. (1998) Physical models in the course "Fundamentals of computer simulation" Перша міжнародна науково-практична конференція «Методичні та організаційні аспекти використання мережі ІНТЕРНЕТ в закладах науки та освіти» (ІНТЕРНЕТ – ОСВІТА – НАУКА – 98), 2 (1).