Модель використання хмарних технологій як засобу формування дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні фізики
Журнал "Новітні комп'ютерні технології"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель використання хмарних технологій як засобу формування дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні фізики
Model of using cloud technologies as a means of research competencies of students in core teaching physics Модель использования облачных технологий как средства формирования исследовательских компетенций учащихся в профильном обучении физики |
|
Creator |
Мерзликін, Олександр Володимирович
|
|
Subject |
—
Дослідницькі компетентності, профільне навчання фізики, хмарні технології — Research competence, profile education of physics, cloud technologies — Исследовательские компетентности, профильное обучение физике, облачные технологии |
|
Description |
Обґрунтовано модель використання хмарних технологій як засобу формування дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні фізики.
The model of using cloud technologies as a means of research competencies of students in core teaching physics are grounded Обоснована модель использования облачных технологий как средства формирования исследовательских компетенций учащихся в профильном обучении физики. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-06-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/544
|
|
Source |
New computer technology; Vol 14 (2016): New Computer Technology; 41-45
Новые компьютерные технологии; Vol 14 (2016): New Computer Technology; 41-45 Новітні комп'ютерні технології; Vol 14 (2016): New Computer Technology; 41-45 2309-1460 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/544/571
|
|
Rights |
Copyright (c) 2016 New computer technology
|
|