Запис Детальніше

Розвиток творчих здібностей школярів засобами комп’ютерного моделювання: психолого-педагогічний аспект

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704261/
 
Title Розвиток творчих здібностей школярів засобами комп’ютерного моделювання: психолого-педагогічний аспект
The development of creative abilities of pupils by means of computer simulation: psychological and pedagogical aspects
 
Creator Семеріков, С.О.
Теплицький, І.О.
 
Subject 004.94 Simulation
373 Kinds of school providing general education
7 The Arts. Recreation. Entertainment. Architecture.
 
Description Добре відомо, що творцями, так само, як і інтелектуалами не народжуються. Результат залежить від того, які можливості надає оточення для реалізації генетично закладеного потенціалу. Цитуючи М. Фергюсона, Ж. Годфруа з цього приводу зазначає, що творчі здібності не створюються, а вивільняються. Однак практичне розв’язання проблеми розвитку творчих здібностей стикається з рядом серйозних теоретичних утруднень.
It is well known that the creators, as well as the intellectuals are not born. The result depends on the environment provides opportunities for the realization of the pledged genetic potential. Citing M. Ferguson, Jean Godefroy on this occasion said that creativity is not created and released. However, a practical solution to the problem of creative abilities in contact with a number of serious theoretical difficulties.
 
Publisher Міленіум
 
Date 2005
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704261/1/stat_it1.pdf
Семеріков, С.О. and Теплицький, І.О. (2005) The development of creative abilities of pupils by means of computer simulation: psychological and pedagogical aspects Актуальні проблеми психології: Психологічна теорія і технологія навчання, 1 (8).