Запис Детальніше

Роль та функції вчителя-філолога в контексті інтеграції багатомовного курикулума в шкільній освіті країн західної Європи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704417/
 
Title Роль та функції вчителя-філолога в контексті інтеграції багатомовного курикулума в шкільній освіті країн західної Європи
Language teacher’s role and functions in the contexts of multilingual curriculum integration in school education of western European countries
 
Creator Першукова, Оксана Олексіївна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Стаття присвячена аналізу процесу розвитку багатомовності західноєвропейських школярів. Увага приділена появі якісно нових функцій вчителів-філологів в умовах інтеграції курикулуму з мовних дисциплін. Автором розглянуто деякі особливості їх підготовки в країнах Західної Європи.
The article deals with the analysis of the process of plurilingualism of Western European school children development. The attention is paid to the emergence of language teachers’ new functions in the context of language curriculum integration. The author considers some of the peculiarities of teachers’ education in the countries of Western Europe.
 
Publisher Чернігівський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format other
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704417/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%88%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%A0%D0%BE%D0%BB%D1%8C_%D1%82%D0%B0_%D1%84%D1%83%D0%BD%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B2_%D0%B2_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D1%96_%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%BA%D1%83%D1%80%D0%B8%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%83%D0%BC%D0%B0.PDF
- Першукова, Оксана Олексіївна (2015) Language teacher’s role and functions in the contexts of multilingual curriculum integration in school education of western European countries Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ ім.Т.Г.Шевченка (120).