Інклюзивна освіта від "А" до "Я"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14866/
|
|
Title |
Інклюзивна освіта від "А" до "Я"
Инклюзивное образование от "А" до "Я" Inclusive education from "A" to "Z" |
|
Creator |
Заєркова, Наталія Віталіївна
Трейтяк, Аліна Олександрівна |
|
Subject |
Навчально-методичні посібники
|
|
Description |
Мета посібника – відповісти на основні запитання про впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах системи дошкільної та загальної середньої освіти, які найчастіше виникають у педагогів і батьків. Посібник створено у формі запитань і відповідей. Відповіді на запитання містять посилання на основні законодавчі та нормативно-правові документи, інші літературні джерела, а також коментарі, які можуть не співпадати із зазначеними першоджерелами. Ми робимо це для того, щоб читачі краще зрозуміли суть інклюзії, а також віримо, що краще розуміння цього процесу приведе до нових, покращених змін як у законодавстві, так і у практиці. Цель пособия - ответить на основные вопросы о внедрении инклюзивнои образования в учебных заведениях системы дошкольного и общего среднего образования, которые чаще всего возникают у педагогов и родителей. Пособие создано в форме вопросов и ответов. Ответы на вопросы содержат ссылки на основные законодательные и нормативно-правовые документы, другие литературные источники, а также комментарии, которые могут не совпадать с указанными первоисточниками. Мы делаем это для того, чтобы читатели лучше поняли суть инклюзии, а также верим, что лучшее понимание этого процесса приведет к новым, улучшенным изменений как в законодательстве, так и на практике. The purpose of benefits - to answer basic questions about the implementation of inklyuzyvnoyi education in schools pre-school and general se- Ref education, which often occur with teachers and parents. The manual was created in the form of questions and answers. Answers to questions include links to the main legislative and normative documents you other literature and comments may differ with these primary sources. We do this to better readers understand the essence of inclusion and believe that a better understanding of the process will lead to new and improved changes both in law and in practice. |
|
Publisher |
КУ імені Бориса Грінченка ІППО НМЦ інклюзивної освіти
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Підручник/посібник
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/14866/1/%D0%86%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0-%D0%B2%D1%96%D0%B4-%D0%90-%D0%B4%D0%BE-%D0%AF-1.pdf
Заєркова, Наталія Віталіївна та Трейтяк, Аліна Олександрівна (2016) Інклюзивна освіта від "А" до "Я" КУ імені Бориса Грінченка ІППО НМЦ інклюзивної освіти. |
|