Запис Детальніше

Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства
Формирование маркетинговых стратегий управления потребителями услуг ресторанного хозяйства
Restaurant business marketing strategies of consumers management forming
 
Creator Трайно, Вікторія Миколаївна
 
Subject стратегія, управління, послуги, ресторанне господарство, споживач
 
Description У статті обґрунтовано стратегії закладів ресторанного господарства, модель формування маркетингової стратегії управління споживачами послуг ресторанного господарства.
 
Publisher ПОЛТАВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ
 
Date 2016-08-24T09:07:25Z
2016-08-24T09:07:25Z
2011-03
 
Type Article
 
Identifier НАУКОВИЙ ВІСНИК Полтавського університету економіки і торгівлі
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4542
 
Language ua
 
Relation СЕРІЯ «ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ»;№ 2 (47)