Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства
Формирование маркетинговых стратегий управления потребителями услуг ресторанного хозяйства Restaurant business marketing strategies of consumers management forming |
|
| Creator |
Трайно, Вікторія Миколаївна
|
|
| Subject |
стратегія, управління, послуги, ресторанне господарство, споживач
|
|
| Description |
У статті обґрунтовано стратегії закладів ресторанного господарства, модель формування маркетингової стратегії управління споживачами послуг ресторанного господарства.
|
|
| Publisher |
ПОЛТАВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ
|
|
| Date |
2016-08-24T09:07:25Z
2016-08-24T09:07:25Z 2011-03 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
НАУКОВИЙ ВІСНИК Полтавського університету економіки і торгівлі
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4542 |
|
| Language |
ua
|
|
| Relation |
СЕРІЯ «ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ»;№ 2 (47)
|
|