Запис Детальніше

Система маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Система маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства
Система маркетингового управления потребителями услуг предприятий ресторанного хозяйства
Restaurant economy businesses consumers services marketing management system
 
Creator Трайно, Вікторія Миколаївна
 
Subject підприємства ресторанного господарства, система, маркетингове управління, поведінка споживачів, ресторанне господарство, споживач, потреба, стратегія
 
Description У статті обґрунтована сутність системи маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства; уточнені поняття «поведінка споживачів», «ресторанне господарство», «потреба»; розроблені портрети відвідувачів досліджуваних закладів ресторанного господарства, підприємств ресторанного господарства регіону та потенційних відвідувачів.
 
Publisher ПОЛТАВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ
 
Date 2016-08-24T09:28:33Z
2016-08-24T09:28:33Z
2011-10
 
Type Article
 
Identifier Науковий вісник ПУЕТ
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4544
 
Language ua
 
Relation ЕКОНОМІЧНІ НАУКИ;№ 5 (50)