Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.)
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.)
|
|
Creator |
Ніколаєва, Т.М.
|
|
Subject |
Історичні студії
|
|
Description |
У статті подано соціокультурну характеристику підприємців України в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. – період, коли внаслідок нового економічного становища важливим суб’єктом громадської діяльності стають представники торгово-промислового прошарку, з яким був пов’язаний важливий етап освітньо-культурного поступу, розвитку благодійності та меценатства. The article presents socio-cultural reference of entrepreneurs of Ukraine in the last third of XIX – early XX, the period, when because of new economical situation, members of industrial-commercial stratum become important subject of social work, which was connected with important stage of educational-cultural progression, development of charity and sponsorship. |
|
Date |
2016-08-27T16:43:59Z
2016-08-27T16:43:59Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.) / Т.М. Ніколаєва // Український історичний журнал. — 2011. — № 3. — С. 95-107. — Бібліогр.: 34 назв. — укр.
0130-5247 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105632 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Український історичний журнал
|
|
Publisher |
Інститут історії України НАН України
|
|