Запис Детальніше

Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.)

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.)
 
Creator Ніколаєва, Т.М.
 
Subject Історичні студії
 
Description У статті подано соціокультурну характеристику підприємців України в
останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. – період, коли внаслідок нового
економічного становища важливим суб’єктом громадської діяльності стають представники торгово-промислового прошарку, з яким був пов’язаний важливий етап освітньо-культурного поступу, розвитку благодійності та меценатства.
The article presents socio-cultural reference of entrepreneurs of Ukraine in the last
third of XIX – early XX, the period, when because of new economical situation,
members of industrial-commercial stratum become important subject of social work,
which was connected with important stage of educational-cultural progression,
development of charity and sponsorship.
 
Date 2016-08-27T16:43:59Z
2016-08-27T16:43:59Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Соціокультурна характеристика підприємців України (1861–1914 рр.) / Т.М. Ніколаєва // Український історичний журнал. — 2011. — № 3. — С. 95-107. — Бібліогр.: 34 назв. — укр.
0130-5247
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/105632
 
Language uk
 
Relation Український історичний журнал
 
Publisher Інститут історії України НАН України