Запис Детальніше

Державна політика щодо диференціації організації і змісту шкільної освіти в Україні в імперську добу (кінець ХІХ ст. - 1917 р.)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704521/
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Ipa_2011_2_9
 
Title Державна політика щодо диференціації організації і змісту шкільної освіти в Україні в імперську добу (кінець ХІХ ст. - 1917 р.)
Государственная политика по дифференциации организации и содержания школьного образования в Украине в имперский период (конец ХІХ в. - 1917 г.)
The state policy of differentation organization and content of school education in Ukraine in the Imperial period
 
Creator Березівська, Лариса Дмитрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
93/94 History
 
Description У статті розкрито організаційні та змістові характеристики диференціації як форми реалізації принципу індивідуалізації навчання у шкільній політиці царату. Наведено статистичні дані про кількість земських шкіл на 1910 р. для уявлення про різнотипну структуру шкільної освіти в Україні. Виявлено чинники, які впливали на зміст освіти.
В статье раскрыто организационные и содержательные характеристики дифференциации как формы реализации принципа индивидуализации обучения в школьной политике царизма. Представлено статистические данные о количестве земских школ на 1910 г. для представления о разнотипной структуре школьного образования в Украине. Виявлено факторы, которые влияли на содержание образования.
The article discovers organizational and substantive characteristics of differentation as a form of realization of the individualization of learning principle in school policies of the Tsarism. Statistic data about quality of zemski schools of 1910 year for imaginary about different-typed structure of school education in Ukraine are given. Factors which influenced the context of education are found out.
 
Publisher Академія педагогічних наук України; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Всеукраїнська
 
Date 2011
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704521/1/Ipa_2011_2_9.pdf
Березівська, Лариса Дмитрівна (2011) The state policy of differentation organization and content of school education in Ukraine in the Imperial period Історико-педагогічний альманах, 2 (16). pp. 44-52.