Запис Детальніше

ADVERTISING IN THE CONTEXT OF VIRTUALIZATION SOCIETY

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ADVERTISING IN THE CONTEXT OF VIRTUALIZATION SOCIETY
РЕКЛАМА В КОНТЕКСТЕ ВИРТУАЛИЗАЦИИ СОЦИУМА
РЕКЛАМА В КОНТЕКСТІ ВІРТУАЛІЗАЦІЇ СОЦІУМУ
 
Creator Ороховська, Л. А.; Гуманітарний інститут Національного авіаційного університету
 
Subject media culture; mass media; advertising; manipulation of consciousness
316.6
медиакультура; масс-медиа; реклама; манипуляция сознанием
316.6
медіакультура; мас-медіа; реклама; маніпуляція свідомістю
316.6
 
Description The article is an analysis of the impact of advertising means of mass media on the individual in order to form needs which really not required or new standards of living for the sake of profit producers of goods and services that transform the value- normative orientation of society.
В статье анализируется влияние рекламы средствами масс-медиа на личность с целью формирования лжепотребностей, новых стандартов жизни с целью получения прибыли производителями товаров и услуг, что трансформирует ценностно-нормативные ориентации социума.
У статті здійснюється аналіз впливу реклами засобами мас-медіа на особистість з метою формування плевдопотреб, нових стандартів життя заради отримання прибутків виробниками товарів та послуг, що трансформує ціннісно-нормативні орієнтації соціуму.
 
Publisher Национальный Авиационный Университет
 
Contributor


 
Date 2016-09-07
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPK/article/view/10673
 
Source Proceedings of National Aviation University. Series: Philosophy, Cultural; Том 21, № 1 (2015); 58-63
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Философия, Культурология; Том 21, № 1 (2015); 58-63
Вісник Національного Авіаційного Університету. Серія: Філософія. Культурологія; Том 21, № 1 (2015); 58-63
 
Language uk