Запис Детальніше

Концептуальні засади підготовки педагогів професійно-технічних навчальних закладів до впровадження дистанційного навчання кваліфікованих робітників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704432/
 
Title Концептуальні засади підготовки педагогів професійно-технічних навчальних закладів до впровадження дистанційного навчання кваліфікованих робітників
Conceptual bases of VET schools teachers training for skilled workers’ distance training implementing
Концептуальные основы подготовки педагогов профессионально-технических учебных заведений к внедрению дистанционного обучения квалифицированных рабочих.
 
Creator Петренко, Лариса Михайлівна
 
Subject 001.9 Dissemination of ideas
374 Education and training out of school. Further education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Розглянуто концептуальні засади підготовки педагогів професійно-технічних навчальних закладів до впровадження дистанційного навчання кваліфікованих робітників. До них віднесено провідні ідеї відкритого професійно-технічного навчання, проектування особистісно-розвивальних технологій, активного використання інтернет-сервісів та електронної пошти, соціальних мереж, спеціального програмного забезпечення, здатних розгорнути інформаційно-освітнє середовище як складову світового освітнього простору. Запорукою їх успішної реалізації є готовність педагогів професійно-технічних навчальних закладів до впровадження дистанційного професійного навчання в підготовку кваліфікованих робітників. Вона має свої особливості. В ній поєднується формування професійно-теоретичних знань з обраної професії з професійно-практичними уміннями. Цим ускладняється структура навчального процесу. Технології дистанційного професійного навчання також мають дуальну структуру: складаються з педагогічних та інформаційних технологій. Тому складовою професійно-педагогічної компетентності педагогів обов’язково має стати сформована інформаційно-аналітична компетентність та здатність до розроблення моделей, методик і технологій особистісно-розвивального навчання. Це є необхідною педагогічною умовою впровадження дистанційного навчання в професійно-технічному навчальному закладі.
Рассмотрены концептуальные основы подготовки педагогов профессионально-технических учебных заведений к внедрению дистанционного обучения квалифицированных рабочих. К ним отнесены: идеи открытого профессионально-технического образования, проектирования личностно-развивающих технологий, активного использования интернет-сервисов и электронной почты, социальных сетей, специального программного обеспечения, способных развернуть информационно-образовательную среду как составляющую мирового образовательного пространства. Залогом их успешной реализации является готовность педагогов профессионально-технических учебных заведений к внедрению дистанционного профессионального обучения в подготовку квалифицированных рабочих, которая имеет свои особенности. В ней объединены профессионально-теоретические знания по выбранной профессии и профессионально-практические умения. Это усложняет структуру учебного процесса. Технологии дистанционного образовательного процесса также имеют дуальную структуру: состоят из педагогических и информационных технологий. Поэтому составляющей профессионально-педагогической компетентности обязательно должна стать информационно-аналитическая компетентность и способность к разработке моделей, методик и технологий личностно-развивающего обучения. Это является необходимым педагогическим условием внедрения дистанционного обучения в профессионально-техническом учебном заведении.
Conceptual bases of VET schools teachers training for skilled workers’ distance training implementing are envisaged. They are the leading ideas of open vocational training, design of person-development technologies, Internet services and email active use, social media, special software etc. It is thought they can launch information-educational environment as a part of the global educational space. The key to their successful implementation is the VET schools teachers’ willingness to implement distance training in the professional training for skilled workers that has its own peculiarities. It combines forming professional and theoretical knowledge on chosen profession with vocational and practical skills. It adds complexity to educational process structure. Distance vocational training technologies also have the dual structure/ they consist of pedagogical and information technologies. Thus, information-analytical competence and ability to design models, methodic and person-development technologies have to be the component of teachers’ professional pedagogical competence. It is a necessary condition for educational distance training implementation in a VET school.
 
Publisher Вінницький державний педагогічний університет
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704432/1/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9B%D0%9C__2016_46_17.pdf
Петренко, Лариса Михайлівна (2016) Conceptual bases of VET schools teachers training for skilled workers’ distance training implementing Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (46). pp. 58-62.