Запис Детальніше

Шляхи модернізації курсу "Методологія науково-педагогічних досліджень" як важливого чинника формування у майбутніх викладачів дослідницької компетентності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704522/
 
Title Шляхи модернізації курсу "Методологія науково-педагогічних досліджень" як важливого чинника формування у майбутніх викладачів дослідницької компетентності
Пути модернизации курса "Методология научно-педагогических исследований" как важного фактора формирования у будущих преподавателей исследовательской компетентности
Road upgrading course "Methodology of scientific and educational research" as an important factor in the formation of future teachers of research competence
 
Creator Дічек, Наталія Петрівна
 
Subject 001.8 Methodology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У контексті актуальності формування у майбутніх викладачів дослідницької компетентності висвітлено деякі шляхи модерні¬зації курсу методології науково-педагогічних досліджень, поклика¬ного реалізовувати зазначене завдання. Оновлення методології дослідницької роботи у галузі аналітико-теоретичних студій (з історії педагогіки, порівняльної педагогіки, загальної педагогіки) пов'язується з необхідністю введення інструментарію і положень інтелектуальної історії, герменевтики й інтердисциплінарності, застосування методів фахового добору, аналізу й використання джерел, що за своєю суттю є значущими для будь-яких видів науково-педагогічних досліджень. Вперше обґрунтовано доцільність уведення поняття «рецепція» у методологічний апарат українських педагогічних аналітико-теоретичних студій як їх особливої і посут¬ньої функції водночас.
В контексте актуальности формирования у будущих преподавателей исследовательской компетентности освещены некоторые пути модернизации курса методологии научно-педагогических исследований, призванного реализовывать указанную задачу.Обновления методологии исследовательской работы в области аналитико-теоретических исследований (по истории педагогики, сравнительной педагогики, общей педагогики) связывается с необходимостью введения инструментария и положений интеллектуальной истории, герменевтики и интердисциплинарности, применение методов профессионального отбора, анализа и использования источников, по своей сути значимых для любых видов научно-педагогических исследований. Впервые обоснована целесообразность введения понятия «рецепция» в методологический аппарат украинских педагогических аналитико-теоретических исследований как их особой и обосновательной функции одновременно.
In the context of the relevance of formation at the future teachers of research competence highlight some ways to modernize the course of methodology of scientific and pedagogical research, designed to implement the specified task. Updates methodology of research work in the field of analytical and theoretical studies (on the history of pedagogy, comparative pedagogy, general pedagogy) is associated with the need to introduce the tools and provisions of intellectual history, hermeneutics and interdisciplinarity, the use of professional methods of selection, analysis and use of sources is inherently relevant to all kinds of scientific and pedagogical research.For the first time the expediency of introducing a "reception" concept in the methodological apparatus Ukrainian pedagogical analytical and theoretical studies of their special features and obosnovatelnoy simultaneously.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704522/1/%D1%88%D0%BB%D1%8F%D1%85%D0%B8%D0%B8%D0%B8%D0%B8%D0%B8%D0%B8%D0%B8%D0%B8%D0%B8%D0%B8%D0%B8%D0%B8%D0%B8%D0%B8%D0%B8%D0%B8.pdf
Дічек, Наталія Петрівна (2015) Road upgrading course "Methodology of scientific and educational research" as an important factor in the formation of future teachers of research competence Київський університет імені Бориса Грінченка, м.Київ, Україна, pp. 81-105. ISBN 978-617-658-011-9