Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ НА СУЧАСНОМУ РИНКУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ НА СУЧАСНОМУ РИНКУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ
 
Creator Місюкевич, Валентина Іванівна
 
Subject асортиментна стратегія
торговельне підприємство
 
Publisher Полтава: РВВ ПУЕТ
 
Date 2016-09-13T10:12:26Z
2016-09-13T10:12:26Z
2016-04
 
Type Thesis
 
Identifier Місюкевич В.І. Особливості формування асортиментної стратегії торговельного підприємства для забезпечення його конкурентних переваг на сучасному ринку товарів та послуг / В.І. Місюкевич // Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України та країн СНД : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 20–21 квітня 2016 року). – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 182-186.
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4631
 
Language ua