Запис Детальніше

Застосування інтерактивної платформи «TEACH. TIME» у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/15010/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/384
 
Title Застосування інтерактивної платформи «TEACH. TIME» у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку
Применение интерактивной платформы «TEACH. TIME »в процессе обучения детей младшего школьного возраста
The use of interactive platforms «TEACH. TIME »in teaching primary school children
 
Creator Нечипоренко, Катерина Петрівна
Сізоненко, Катерина
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті авторами досліджено процес навчання дітей молодшого шкільного віку. Теоретичний аналіз літератури з предмету дослідження показав, що проблема формування всебічно розвиненої особистості учнів молодшого шкільного віку є актуальною і потребує постійного пошуку з метою вдосконалення освітнього процесу в початковій школі. У зв’язку з цим визначено особливості інтерактивних технології навчання, представлено інтерактивну платформу «Teach. Time», розкрито сутність, висвітлено її можливості у формуванні всебічно розвиненої особистості молодших школярів у процесі навчально-творчої діяльності у початковій школі
В статье авторами исследован процесс обучения детей младшего школьного возраста. Теоретический анализ литературы по предмету исследования показал, что
проблема формирования всесторонне развитой личности учеников младшего школьного возраста является актуальной и требует постоянного поиска с целью совершенствования образовательного процесса в начальной школе. В связи с этим
определены особенности интерактивных технологий обучения, представлено интерактивную платформу «Teach. Time», раскрыто сущность, освещены ее возможности в формировании всесторонне развитой личности младших школьников в
процессе учебно-творческой деятельности в начальной школе
In this article the authors investigated the learning process of children in primary school. Theoretical analysis of the research literature on the subject has shown that the
problem of formation of fully developed personality pupils of primary school is relevant and needs constantly search to improve the educational process in primary school. In this regard, it was identified the peculiarities of interactive learning technology, was presented an interactive platform «Teach. Time», its essence and opportunities in the formation of fully developed personality of primary schoolchildren in the educational and creative activities in
primary school
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2016
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/15010/1/K_Nechiporenko_K_Sizonenko_OD_2%2814%29_2016.pdf
Нечипоренко, Катерина Петрівна та Сізоненко, Катерина (2016) Застосування інтерактивної платформи «TEACH. TIME» у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання (2(14)). с. 99-105. ISSN 2312-5829