Запис Детальніше

Методи комплексного педагогічного діагностування адаптції дитини до умов навчального середовища

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15052/
0131-5358
 
Title Методи комплексного педагогічного діагностування адаптції дитини до умов навчального середовища
 
Creator Мартиненко, Світлана Миколаївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Вступ дитини до школи — важливий і досить складний період її життя та соціалізації. Він збігається з віковою кризою, що припадає на 6—7 років, що стає досить серйозним випробуванням її адаптаційних можливостей. За нашими діагностичними спостереженнями й опитуваннями, практично не виявлено жодної дитини, в якої процес переходу від дошкільного дитинства до систематичного шкільного навчання відбувся безболісно. Переважно він безпосередньо пов'язаний з відповідною перебудовою психофізіологічних систем та функцій дитячого організму. За нормального розвитку школяра цей перехід відбувається відносно легко. Уже через 5—6 тижнів навчання в школі фізіологічні функції дитячого організму звикають до режиму, долають перевтомлення.
 
Publisher Видавництво "Початкова школа"
 
Date 2016-09
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15052/1/PS_M.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна (2016) Методи комплексного педагогічного діагностування адаптції дитини до умов навчального середовища Початкова школа (9). с. 49-51. ISSN 0131-5358