Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст.
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст.
|
|
Creator |
Педченко, Наталія Сергіївна
|
|
Subject |
Маркетинг
|
|
Description |
У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів та послуг. Проаналізовано та висвітлено методологію і практику сучасного управління маркетинговою діяльністю підприємств України.
|
|
Publisher |
Київ: Цент учбової літератури
|
|
Date |
2016-09-21T08:43:00Z
2016-09-21T08:43:00Z 2016 |
|
Type |
Book chapter
|
|
Identifier |
Педченко Н.С. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н. В. Карпенко. – Київ: Цент учбової літератури, 2016.– 252 с. (с. 106-114).
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4659 |
|
Language |
ua
|
|