Запис Детальніше

Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України
 
Creator Солоха, Д.В.
 
Subject Наукові статті
 
Description В роботі надано характеристику металургійній складовій експортооріентованого сегменту збуту промислових підприємств України. Доведено потребу переходу до випуску екологічно чистої промислової продукції як ключової передумови виходу та закріплення вітчизняних металовиробників на світовому ринку, представлено систему розвитку такого ринку.
В работе дана характеристика металлургической составляющей экспортоориентированного сегмента сбыта промышленных предприятий Украины. Доказана необходимость перехода к выпуску экологически чистой промышленной продукции как ключевой предпосылки выхода и закрепления отечественных металлопроизводителей на мировом рынке, представлена система развития такого рынка.
In work the characteristic of the metallurgical component of the export-oriented segment sales of industrial enterprises of Ukraine. The author proves the necessity of transition to production of environmentally friendly industrial products as the key determinants of output and the fixing of domestic producers on the world market, presents the system development of such a market.
 
Date 2016-09-22T14:59:37Z
2016-09-22T14:59:37Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Маркетингові важелі екологізації експортоорієнтованого сегменту збуту продукції металургійних підприємств України / Д.В. Солоха // Вісник економічної науки України. — 2016. — № 1 (30). — С. 134–138. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
1729-7206
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/106275
 
Language uk
 
Relation Вісник економічної науки України
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України