Запис Детальніше

Етика педагогічного взаємодії викладача та студента: принципи та особливості

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15058/
 
Title Етика педагогічного взаємодії викладача та студента: принципи та особливості
Этика педагогического взаимодействия преподавателя и студента: принципы и особенности
Ethics of pedagogic interaction of teacher and student: principles and peculiarities
 
Creator Хоружа, Людмила Леонідівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті аналізуються особливості педагогічної взаємодії викладача вищого навчального закладу і студентів. Відзначено, що істотну роль в цьому процесі відіграє педагогічна етика, яка характеризує особистісний вимір моралі і інституційність етичної нормативності освіти. Проаналізовано результати опитування студентів "Викладач очима студентів, виділено дві найбільш важливі сфери в системі" викладач-студент ": поведінка в ході організації і проведення навчального процесу; оцінювання та контроль знань студентів. Обґрунтовано основні етичні принципи (норми), які здатні орієнтувати викладача в виборі способу поведінки в різних ситуаціях спілкування зі студентами в навчальному процесі і при оцінці їх знань.
В статье анализируются особенности педагогического взаимодействия преподавателя высшего учебного заведения и студентов. Отмечено, что существенную роль в этом процессе играет педагогическая этика, которая характеризует личностное измерение морали и институциональность этической нормативности образования. Проанализированы результаты опроса студентов "Преподаватель глазами студентов, выделено две наиболее важные сферы в системе "преподаватель-студент":поведение в ходе организации и проведения учебного процесса; оценивание и контроль знаний студентов. Обоснованы основные этические принципы (нормы), которые способны ориентировать преподавателя в выборе способа поведения в различных ситуациях общения со студентами в учебном процессе и при оценке их знаний.
In this article author analyses the peculiarities of pedagogic interaction of teacher and student in higher educational institution. It is noticed that pedagogic ethics, which characterizes the personal dimension of morality and instytutionality of ethical standartization in education, plays the vital role in this process. It is analyzed the result of students' enquiry "Teacher as viewed by students" and defines two the most important areas in the system "teacher-student", they are the behavior in the course of organizing and conducting the educational process; evaluation and control of students' knowledge. It is proved the main ethical priciples (norms), which can orientate the teacher while choosing the type of behavior in different situations of communication with students in the process of education and in evaluating their knowledge.
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15058/1/L_Khoruzha_AKEM_2015_PI.pdf
Хоружа, Людмила Леонідівна (2015) Етика педагогічного взаємодії викладача та студента: принципи та особливості Aksiologiczne konteksty edukacji miedzykulurowei. с. 97-105. ISSN 978-83-8019-285-0