Запис Детальніше

Управління відносинами з покупцями через впровадження LOYALTY-систем як одна із складових ефективного ведення бізнесу

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15111/
http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2016/8/9.pdf
УДК 338.534
 
Title Управління відносинами з покупцями через впровадження LOYALTY-систем як одна із складових ефективного ведення бізнесу
Managing relationships with customers through the introduction loyalty-systems as one of the components efficient business
Управление отношениями с покупателями через внедрение loyalty-систем как одна из составляющих эффективного ведения бизнеса
 
Creator Соболєва-Терещенко, Олена Анатоліївна
Жарнікова, Валерія Владиславівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description В статті розглядається система лояльності як складова ефективних продажів для малих підприємств.
Встановлено, що в сучасних умовах ведення бізнесу в Україні, доцільне впровадження нових підходів
до продажів як невід'ємної частини торгової діяльності малих компаній. Одним із шляхів запровадження
менеджменту та маркетингу є використання систем лояльності, котрі дають можливість переорієнтувати
акцент бізнесу з продажу на потреби споживачів.
Loyalty system as a component of effective sales for small businesses is examined in the article. It is wellproven
that on the modern conditions of doing business in Ukraine, introduction of the new approaches to
sales is needed as to inalienable part of trading activity of companies. One of ways of introduction of the
management and marketing is the use of the loyalty -systems which enable to displace a business accent
from a business to the needs of consumer.
В статье рассматривается система лояльности как составляющая эффективных продаж для малых
предприятий. Установлено, что в современных условиях ведения бизнеса в Украине, целесообразно
внедрение новых подходов к продажам как неотъемлемой части торговой деятельности малых предпри-
ятий. Одним из путей внедрения менеджмента и маркетинга является использование систем лояльности,
которые дают возможность переориентировать акцент бизнеса по продаже на нужды потребителей.
 
Date 2016-08
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15111/1/%D0%A3%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BC%D0%B8%20%D0%B7%20%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%86%D1%8F%D0%BC%D0%B8%20%D1%87%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B7%20%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20loyalty-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%20%20.pdf
Соболєва-Терещенко, Олена Анатоліївна та Жарнікова, Валерія Владиславівна (2016) Управління відносинами з покупцями через впровадження LOYALTY-систем як одна із складових ефективного ведення бізнесу Молодий вчений (8). с. 35-38. ISSN 2304-5809