Запис Детальніше

PECULIARITIES OF THE DEVELOPMENT OF VIRTUAL NOTEBOOKS ON THE SUBJECT «ECONOMICS» FOR PROFILE SCHOOL

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PECULIARITIES OF THE DEVELOPMENT OF VIRTUAL NOTEBOOKS ON THE SUBJECT «ECONOMICS» FOR PROFILE SCHOOL
ОСОБЕННОСТИ РАЗРАБОТКИ ВИРТУАЛЬНЫХ ТЕТРАДЕЙ ПО УЧЕБНОМУ ПРЕДМЕТУ «ЭКОНОМИКА» ДЛЯ ПРОФИЛЬНОЙ ШКОЛЫ
ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБЛЕННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ЗОШИТІВ З НАВЧАЛЬНОГО ПРЕДМЕТА «ЕКОНОМІКА» ДЛЯ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
 
Creator Butko, Olga V.
 
Subject web 2.0 technologies; social services; Google services; a virtual notebook; interactive education methods
технологии Веб 2.0; социальные сервисы; сервисы Google; виртуальная тетрадь; интерактивные методы обучения
технології Веб 2.0; соціальні сервіси; сервіси Google; віртуальний зошит; інтерактивні методи навчання
 
Description The article is devoted to the peculiarities of creation a virtual notebook on the example of the subject Economics for students of high school at general educational institutions of III degree with economic profile. The author of the article revealed the advantages of the usage of services Google in the educational process; described the principles and the requirements to creation and development of a virtual notebook; considered a virtual notebook structure and basic components of module virtual notebook, especially their distribution and filling. The article analyzed the educational purpose tools that should be used in making of virtual notebook training modules, defined the concept of a virtual notebook as an educational destination. It was indicated that proposed virtual notebook should be used in teaching such subjects as “Economics” in general educational institutions of III degree with economic profile.
Статья посвящена особенностям разработки виртуальной тетради на примере учебного предмета «Экономика» для учеников старшей школы общеобразовательных учебных заведений III степени с экономическим профилем обучения. Автор статьи раскрыла преимущества использования сервисов Google в учебно-воспитательном процессе; охарактеризовала принципы и требования к разработке виртуальной тетради; рассмотрела структуру виртуальной тетради, основные составляющие модуля виртуальной тетради, особенности их размещения и наполнения. В статье осуществлен анализ инструментов учебного назначения, которые целесообразно использовать при разработке модулей виртуального тетради, определено понятие виртуальной тетради в качестве учебного издания. Указано, что предложенную виртуальную тетрадь целесообразно использовать при преподавании учебного предмета «Экономика» в общеобразовательных учебных заведениях ІІІ степени с экономическим профилем обучения.
Стаття присвячена особливостям розробки віртуального зошита на прикладі навчального предмету «Економіка» для учнів старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня з економічним профілем навчання. Автор статті розкрила переваги і використання сервісів Google у навчально-виховному процесі; охарактеризувала принципи і вимоги до розробки віртуального зошита; розглянула структуру віртуального зошита, основні складові модуля віртуального зошита, особливості їх розміщення і наповнення. У статті здійснено аналіз інструментів навчального призначення, які доцільно використовувати в розробці модулів віртуального зошита, визначено поняття віртуального зошита як навчального видання. Указано, що запропонований віртуальний зошит доцільно використовувати у викладанні навчального предмета «Економіка» у загальноосвітніх навчальних закладах ІІІ ступеня з економічним профілем навчання.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2016-09-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
Теоретичні аспекти дослідження
Peer-reviewed Article

рецензируемая статья

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1448
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 54, No 4 (2016); 42-52
Информационные технологии и средства обучения; Vol 54, No 4 (2016); 42-52
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 54, No 4 (2016); 42-52
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 54, No 4 (2016); 42-52
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1448/1073
 
Rights Copyright (c) 2016 Olga V. Butko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0