Запис Детальніше

Автореферат - Підготовка майбутніх учителів початкової школи в умовах коледжу до застосування інтерактивних технологій на уроках математики

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15140/
 
Title Автореферат - Підготовка майбутніх учителів початкової школи в умовах коледжу до застосування інтерактивних технологій на уроках математики
Подготовка будущих учителей начальной школы в условиях колледжа к использованию интерактивных технологий на уроках математики
Future primary school teacher training in a college to use interactive technologies at mathematics lessons
 
Creator Руденко, Ніна Миколаївна
 
Subject Спецради Університету
 
Description Дисертація присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах коледжу до застосування інтерактивних технологій на уроках математики.
Розкрито зміст базових і похідних понять; здійснено теоретичний аналіз проблеми застосування інтерактивних технологій на уроках математики в початковій школі; охарактеризовано особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи в умовах коледжу до застосування інтерактивних технологій на уроках математики. Проаналізовано сучасний стан готовності майбутніх вчителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики та обґрунтовано її багатокомпонентну структуру (мотиваційно-цільовий, когнітивний, операційний та рефлексивний); критерії (мотиваційно-цільовий, когнітивний, операційний та рефлексивний) та рівні сформованості (репродуктивний, продуктивний, конструктивний); обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання (підвищення рівня методичної підготовки викладачів коледжу щодо інтерактивних технологій навчання; розширення змісту навчального курикулуму; розвиток дослідницьких умінь студентів у позанавчальній діяльності; посилення змісту педагогічної практики завданнями, які передбачають використання інтерактивних технологій на уроках математики; створення студентами портфоліо інтерактивних уроків). Розроблено програму експериментальної роботи, доведено ефективність експериментальних педагогічних умов, проведено кількісно-якісний аналіз результатів, визначено перспективи подальшого наукового дослідження з окресленої проблеми. Основні результати дослідження впроваджено у навчально-виховний процес коледжів.
Диссертация посвящена проблеме подготовки будущих учителей начальной школы в условиях колледжа к использованию интерактивных технологий на уроках математики.
Раскрыто содержание базовых и производных понятий; проведено теоретический анализ проблемы использования интерактивных технологий на уроках математики в начальной школе; охарактеризованы особенности подготовки будущего учителя начальной школы в условиях колледжа к применению интерактивных технологий на уроках математики. Проанализирована степень готовности будущих учителей начальной школы к применению интерактивных технологий на уроках математики; разработана ее многокомпонентная структура (мотивационно-целевой, когнитивный, операционный и рефлексивный), критерии (мотивационно-целевой, когнитивный, операционный и рефлексивный) и уровни сформированности (репродуктивный, продуктивный конструктивный), обоснованы педагогические условия подготовки будущих учителей начальных классов к использованию интерактивных технологий обучения (повышения уровня методической подготовки преподавателей колледжа, касающейся использования интерактивных технологий обучения; расширение содержания учебного курикулума; развитие исследовательских умений студентов во внеаудиторной деятельности; усиление содержания педагогической практики заданиями, которые предусматривают использование интерактивных технологий на уроках математики; создание студентами портфолио интерактивных уроков). Разработана программа экспериментальной работы, подтверждена эффективность педагогических условий; получены соответствующие количественные результаты; определены перспективы дальнейшего научного исследования проблемы. Основные результаты исследования внедрены в учебно-воспитательный процесс колледжей Украины.
The sense of basic and derivative concepts is clarified; the current state of the problem of using interactive technologies at mathematics lessons in a primary school is analyzed; the features of primary school teacher training in a college for using interactive technologies at mathematics lessons are characterized. The state of primary school teachers’ readiness to use interactive technologies at mathematics lessons is analyzed; the structure of future primary school teachers’ readiness to use interactive technologies at mathematics lessons is substantiated, it includes motivational objective, cognitive, operational and reflexive components, the criteria of its formation (motivational objective, cognitive, operational and reflexive) and the levels of the readiness (reproductive, productive and constructive); the pedagogical conditions for training future primary school teachers to use interactive technologies (increasing college teachers’ methodic awareness of interactive technologies, broadening the curriculum, the development of students’ research skills through extra-curricular activities, making teaching practice include the tasks which require to use interactive technologies at mathematics lessons, creating a student’s portfolio of interactive lessons) are grounded. The experimental work program is created, the effectiveness of experimental pedagogical conditions is proved, the quantitative and qualitative results are analyzed, the prospects for further research on the issue are defined. The main results of the research are applied into educational process in colleges.
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15140/1/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%2027.09.2016.pdf
Руденко, Ніна Миколаївна (2016) Автореферат - Підготовка майбутніх учителів початкової школи в умовах коледжу до застосування інтерактивних технологій на уроках математики Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.