Запис Детальніше

Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Петрочко Ж.В. на дисертацію Сергеєвої К.В. за темою "Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації"

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15145/
 
Title Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Петрочко Ж.В. на дисертацію Сергеєвої К.В. за темою "Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах
соціально-психологічної реабілітації"
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Петрочко Ж.В. на дисертацію Сергеєвої К.В. за темою "Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах
соціально-психологічної реабілітації"
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Петрочко Ж.В. на дисертацію Сергеєвої К.В. за темою "Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах
соціально-психологічної реабілітації"
 
Creator Сергеєва, Катерина Володимирівна
 
Subject Відгуки опонентів
 
Description Дисертаційне дослідження присвячено проблемі профілактики агресивної
поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. У роботі
розкрито сутність понять «агресія», «агресивність», «агресивна поведінка».
Розглянуто основні теорії агресивної поведінки. Охарактеризовано підходи до
профілактики агресивної поведінки підлітків в умовах центрів соціально-
психологічної реабілітації. Проаналізовано зарубіжні та вітчизняні програми
профілактики агресивної поведінки підлітків.
Здійснено аналіз напрямків роботи соціальних педагогів, психологів та
вихователів центрів соціально-психологічної реабілітації, обґрунтовано актуальність
впровадження комплексної програми профілактики агресивної поведінки підлітків у
центрах соціально-психологічної реабілітації.
Розроблено типологію підлітків з агресивною поведінкою у центрах соціально-
психологічної реабілітації та визначено їхні особливості. Розроблено комплексну
програму профілактики агресивної поведінки підлітків у центах соціально-
психологічної реабілітації, яка складається з основної (діагностичний,
мотиваційний, тренінговий блоки) та варіативної частини (настільна гра «Стоп
насильству», квест, виставка колажів, форум-театр).
Дисертаційне дослідження присвячено проблемі профілактики агресивної
поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. У роботі
розкрито сутність понять «агресія», «агресивність», «агресивна поведінка».
Розглянуто основні теорії агресивної поведінки. Охарактеризовано підходи до
профілактики агресивної поведінки підлітків в умовах центрів соціально-
психологічної реабілітації. Проаналізовано зарубіжні та вітчизняні програми
профілактики агресивної поведінки підлітків.
Здійснено аналіз напрямків роботи соціальних педагогів, психологів та
вихователів центрів соціально-психологічної реабілітації, обґрунтовано актуальність
впровадження комплексної програми профілактики агресивної поведінки підлітків у
центрах соціально-психологічної реабілітації.
Розроблено типологію підлітків з агресивною поведінкою у центрах соціально-
психологічної реабілітації та визначено їхні особливості. Розроблено комплексну
програму профілактики агресивної поведінки підлітків у центах соціально-
психологічної реабілітації, яка складається з основної (діагностичний,
мотиваційний, тренінговий блоки) та варіативної частини (настільна гра «Стоп
насильству», квест, виставка колажів, форум-театр).
Дисертаційне дослідження присвячено проблемі профілактики агресивної
поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. У роботі
розкрито сутність понять «агресія», «агресивність», «агресивна поведінка».
Розглянуто основні теорії агресивної поведінки. Охарактеризовано підходи до
профілактики агресивної поведінки підлітків в умовах центрів соціально-
психологічної реабілітації. Проаналізовано зарубіжні та вітчизняні програми
профілактики агресивної поведінки підлітків.
Здійснено аналіз напрямків роботи соціальних педагогів, психологів та
вихователів центрів соціально-психологічної реабілітації, обґрунтовано актуальність
впровадження комплексної програми профілактики агресивної поведінки підлітків у
центрах соціально-психологічної реабілітації.
Розроблено типологію підлітків з агресивною поведінкою у центрах соціально-
психологічної реабілітації та визначено їхні особливості. Розроблено комплексну
програму профілактики агресивної поведінки підлітків у центах соціально-
психологічної реабілітації, яка складається з основної (діагностичний,
мотиваційний, тренінговий блоки) та варіативної частини (настільна гра «Стоп
насильству», квест, виставка колажів, форум-театр).
 
Date 2016
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15145/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%BA%D0%BE%20%D0%96.%D0%92..pdf
Сергеєва, Катерина Володимирівна (2016) Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Петрочко Ж.В. на дисертацію Сергеєвої К.В. за темою "Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.