Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Петрочко Ж.В. на дисертацію Сергеєвої К.В. за темою "Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації"
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15145/
|
|
Title |
Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Петрочко Ж.В. на дисертацію Сергеєвої К.В. за темою "Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації" Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Петрочко Ж.В. на дисертацію Сергеєвої К.В. за темою "Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації" Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Петрочко Ж.В. на дисертацію Сергеєвої К.В. за темою "Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації" |
|
Creator |
Сергеєва, Катерина Володимирівна
|
|
Subject |
Відгуки опонентів
|
|
Description |
Дисертаційне дослідження присвячено проблемі профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. У роботі розкрито сутність понять «агресія», «агресивність», «агресивна поведінка». Розглянуто основні теорії агресивної поведінки. Охарактеризовано підходи до профілактики агресивної поведінки підлітків в умовах центрів соціально- психологічної реабілітації. Проаналізовано зарубіжні та вітчизняні програми профілактики агресивної поведінки підлітків. Здійснено аналіз напрямків роботи соціальних педагогів, психологів та вихователів центрів соціально-психологічної реабілітації, обґрунтовано актуальність впровадження комплексної програми профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. Розроблено типологію підлітків з агресивною поведінкою у центрах соціально- психологічної реабілітації та визначено їхні особливості. Розроблено комплексну програму профілактики агресивної поведінки підлітків у центах соціально- психологічної реабілітації, яка складається з основної (діагностичний, мотиваційний, тренінговий блоки) та варіативної частини (настільна гра «Стоп насильству», квест, виставка колажів, форум-театр). Дисертаційне дослідження присвячено проблемі профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. У роботі розкрито сутність понять «агресія», «агресивність», «агресивна поведінка». Розглянуто основні теорії агресивної поведінки. Охарактеризовано підходи до профілактики агресивної поведінки підлітків в умовах центрів соціально- психологічної реабілітації. Проаналізовано зарубіжні та вітчизняні програми профілактики агресивної поведінки підлітків. Здійснено аналіз напрямків роботи соціальних педагогів, психологів та вихователів центрів соціально-психологічної реабілітації, обґрунтовано актуальність впровадження комплексної програми профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. Розроблено типологію підлітків з агресивною поведінкою у центрах соціально- психологічної реабілітації та визначено їхні особливості. Розроблено комплексну програму профілактики агресивної поведінки підлітків у центах соціально- психологічної реабілітації, яка складається з основної (діагностичний, мотиваційний, тренінговий блоки) та варіативної частини (настільна гра «Стоп насильству», квест, виставка колажів, форум-театр). Дисертаційне дослідження присвячено проблемі профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. У роботі розкрито сутність понять «агресія», «агресивність», «агресивна поведінка». Розглянуто основні теорії агресивної поведінки. Охарактеризовано підходи до профілактики агресивної поведінки підлітків в умовах центрів соціально- психологічної реабілітації. Проаналізовано зарубіжні та вітчизняні програми профілактики агресивної поведінки підлітків. Здійснено аналіз напрямків роботи соціальних педагогів, психологів та вихователів центрів соціально-психологічної реабілітації, обґрунтовано актуальність впровадження комплексної програми профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. Розроблено типологію підлітків з агресивною поведінкою у центрах соціально- психологічної реабілітації та визначено їхні особливості. Розроблено комплексну програму профілактики агресивної поведінки підлітків у центах соціально- психологічної реабілітації, яка складається з основної (діагностичний, мотиваційний, тренінговий блоки) та варіативної частини (настільна гра «Стоп насильству», квест, виставка колажів, форум-театр). |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15145/1/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%BA%D0%BE%20%D0%96.%D0%92..pdf
Сергеєва, Катерина Володимирівна (2016) Відгук офіційного опонента доктора педагогічних наук, професора Петрочко Ж.В. на дисертацію Сергеєвої К.В. за темою "Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації" Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|