Запис Детальніше

Констатувальний етап експерименту з розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704626/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1464/1075
 
Title Констатувальний етап експерименту з розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти
Констатирующий этап эксперимента по развитию компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования
Constational stage of experiment of computer-oriented learning environment of postgraduate pedagogical education
 
Creator Колос, К.Р.
Спірін, О.М.
 
Subject 004.01/.08 Special auxiliary numbers for computing
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У дослідженні описано організацію, проведення й аналіз результатів аналітико-синтетичного (констатувального) етапу педагогічного експерименту з теми «Теоретично-методичні засади розвитку комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти»: визначено мету, завдання та підібрано комплекс методів і методик, складено програму та технологічну карту експерименту; сформовано експертну групу; встановлено вагомість і числові значення коефіцієнтів вагомості факторів, критеріїв і показників розвитку ефективності зазначеного середовища, а також здійснено безпосереднє оцінювання рівня ІКТ-компетентності слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
В исследовании описано организацию, проведение и анализ результатов аналитико-синтетического (констатирующего) этапа педагогического эксперимента по теме «Теоретически-методические основы развития компьютерно ориентированной учебной среды заведения последипломного педагогического образования»: определено цели, задачи и подобрано комплекс методов и методик, составлено программу и технологическую карту эксперимента; сформировано экспертную группу; установлено значимость и числовые значения коэффициентов весомости факторов, критериев и показателей развития эффективности компьютерно ориентированой учебной среды заведения последипломного педагогического образования, а также осуществлено непосредственную оценку уровня ИКТ-компетентности слушателей курсов повышения квалификации педагогических работников.
The study describes the organization and analysis of the stage results for pedagogical experiment on “Theoretical and methodological foundations of computer-oriented learning environment of an institute of postgraduate pedagogical educational”, defined goals, objectives and chosen set of methods and techniques drawn experimental program and routing; formed expert group; set numerical values and weight coefficients of the weight factors, criteria and indicators for progress of computer-oriented learning environment of an institute of postgraduate pedagogical educational and made a direct evaluation of ICT-competency training courses teaching staff.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
Институт информационных технологий и средств обучения НАПН Украины
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAPS of Ukraine
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704626/1/1464-5722-1-PB.pdf
- Колос, К.Р. and Спірін, О.М. (orcid.org/0000-0002-9594-6602 <http://orcid.org/0000-0002-9594-6602>) (2016) Constational stage of experiment of computer-oriented learning environment of postgraduate pedagogical education Information Technologies and Learning Tools, 4 (54). pp. 183-205. ISSN 2076-8184