Запис Детальніше

Роль державного маркетингу у забезпеченні глобальної конкурентоспроможності туристичного продукту

Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль державного маркетингу у забезпеченні глобальної конкурентоспроможності туристичного продукту
Роль государственного маркетинга в обеспечении глобальной конкурентоспособности туристического продукта
 
Creator Шилепницький, Павло Іванович
Михайлина, Діана Георгіївна
Кушнерик, Владислав Володимирович
 
Subject глобальна конкурентоспроможність
національний брендинг
туристична дестинація
туристичний продукт
туристичний маркетинг
глобальная конкурентоспособность
национальный брендинг
туристическая дестинация
туристический продукт
туристический маркетинг
 
Description Стаття розкриває роль держави у формуванні ефективної системи маркетингових засобів
забезпечення глобальної конкурентоспроможності національного туристичного продукту.
Підкреслено динамічність і стійкість розвитку міжнародної туристичної індустрії, що
забезпечує значну частку світового ВВП і зайнятості. При цьому відзначено, що очевидна
вагомість її для розвитку національної економіки поряд із загостренням глобальної
конкурентної боротьби вимагає пошуку дієвих маркетингових засобів просування
національного туристичного продукту. Дослідження висвітлює пріоритетність держав та
державно-приватних структур у провідних країнах у вирішенні цих завдань, які охоплюють
передовсім такі напрямки, як: створення позитивного іміджу країни; підтримка процесу
комунікації туристичної дестинації із зовнішнім оточенням, включаючи міжнародний рівень;
створення закордонних представництв; участь у міжнародних туристичних програмах;
забезпечення масштабних суспільних заходів тощо.
 
Date 2016-10-03T05:56:06Z
2016-10-03T05:56:06Z
2015
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11537
 
Language other
 
Relation ;УДК 339.138
 
Format application/pdf
 
Publisher Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2015. – Вип. ІІІ (59) Економічні науки. – 208 с.