Роль державного маркетингу у забезпеченні глобальної конкурентоспроможності туристичного продукту
Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль державного маркетингу у забезпеченні глобальної конкурентоспроможності туристичного продукту
Роль государственного маркетинга в обеспечении глобальной конкурентоспособности туристического продукта |
|
Creator |
Шилепницький, Павло Іванович
Михайлина, Діана Георгіївна Кушнерик, Владислав Володимирович |
|
Subject |
глобальна конкурентоспроможність
національний брендинг туристична дестинація туристичний продукт туристичний маркетинг глобальная конкурентоспособность национальный брендинг туристическая дестинация туристический продукт туристический маркетинг |
|
Description |
Стаття розкриває роль держави у формуванні ефективної системи маркетингових засобів забезпечення глобальної конкурентоспроможності національного туристичного продукту. Підкреслено динамічність і стійкість розвитку міжнародної туристичної індустрії, що забезпечує значну частку світового ВВП і зайнятості. При цьому відзначено, що очевидна вагомість її для розвитку національної економіки поряд із загостренням глобальної конкурентної боротьби вимагає пошуку дієвих маркетингових засобів просування національного туристичного продукту. Дослідження висвітлює пріоритетність держав та державно-приватних структур у провідних країнах у вирішенні цих завдань, які охоплюють передовсім такі напрямки, як: створення позитивного іміджу країни; підтримка процесу комунікації туристичної дестинації із зовнішнім оточенням, включаючи міжнародний рівень; створення закордонних представництв; участь у міжнародних туристичних програмах; забезпечення масштабних суспільних заходів тощо. |
|
Date |
2016-10-03T05:56:06Z
2016-10-03T05:56:06Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11537
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
;УДК 339.138
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2015. – Вип. ІІІ (59) Економічні науки. – 208 с.
|
|