Дисертація Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15146/
|
|
Title |
Дисертація Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації Дисертація Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації Дисертація Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації |
|
Creator |
Сергеєва, Катерина Володимирівна
|
|
Subject |
Дисертації
|
|
Description |
Дисертаційне дослідження присвячено проблемі профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. У роботі розкрито сутність понять «агресія», «агресивність», «агресивна поведінка». Розглянуто основні теорії агресивної поведінки. Охарактеризовано підходи до профілактики агресивної поведінки підлітків в умовах центрів соціально- психологічної реабілітації. Проаналізовано зарубіжні та вітчизняні програми профілактики агресивної поведінки підлітків. Здійснено аналіз напрямків роботи соціальних педагогів, психологів та вихователів центрів соціально-психологічної реабілітації, обґрунтовано актуальність впровадження комплексної програми профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. Розроблено типологію підлітків з агресивною поведінкою у центрах соціально- психологічної реабілітації та визначено їхні особливості. Розроблено комплексну програму профілактики агресивної поведінки підлітків у центах соціально- психологічної реабілітації, яка складається з основної (діагностичний, мотиваційний, тренінговий блоки) та варіативної частини (настільна гра «Стоп насильству», квест, виставка колажів, форум-театр). Дисертаційне дослідження присвячено проблемі профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. У роботі розкрито сутність понять «агресія», «агресивність», «агресивна поведінка». Розглянуто основні теорії агресивної поведінки. Охарактеризовано підходи до профілактики агресивної поведінки підлітків в умовах центрів соціально- психологічної реабілітації. Проаналізовано зарубіжні та вітчизняні програми профілактики агресивної поведінки підлітків. Здійснено аналіз напрямків роботи соціальних педагогів, психологів та вихователів центрів соціально-психологічної реабілітації, обґрунтовано актуальність впровадження комплексної програми профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. Розроблено типологію підлітків з агресивною поведінкою у центрах соціально- психологічної реабілітації та визначено їхні особливості. Розроблено комплексну програму профілактики агресивної поведінки підлітків у центах соціально- психологічної реабілітації, яка складається з основної (діагностичний, мотиваційний, тренінговий блоки) та варіативної частини (настільна гра «Стоп насильству», квест, виставка колажів, форум-театр). Дисертаційне дослідження присвячено проблемі профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. У роботі розкрито сутність понять «агресія», «агресивність», «агресивна поведінка». Розглянуто основні теорії агресивної поведінки. Охарактеризовано підходи до профілактики агресивної поведінки підлітків в умовах центрів соціально- психологічної реабілітації. Проаналізовано зарубіжні та вітчизняні програми профілактики агресивної поведінки підлітків. Здійснено аналіз напрямків роботи соціальних педагогів, психологів та вихователів центрів соціально-психологічної реабілітації, обґрунтовано актуальність впровадження комплексної програми профілактики агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації. Розроблено типологію підлітків з агресивною поведінкою у центрах соціально- психологічної реабілітації та визначено їхні особливості. Розроблено комплексну програму профілактики агресивної поведінки підлітків у центах соціально- психологічної реабілітації, яка складається з основної (діагностичний, мотиваційний, тренінговий блоки) та варіативної частини (настільна гра «Стоп насильству», квест, виставка колажів, форум-театр). |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Автореферат дисертації
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15146/1/%D0%94%D0%B8%D1%81%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B5%D1%94%D0%B2%D0%B0%20%D0%9A.%D0%92..pdf
Сергеєва, Катерина Володимирівна (2016) Дисертація Профілактика агресивної поведінки підлітків у центрах соціально-психологічної реабілітації Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка. |
|