Запис Детальніше

Значення начерків у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис"

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/21991/
 
Title Значення начерків у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів
образотворчого мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис"
 
Creator Піддубна, О. М.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description У статті проаналізовано проблему художньо-творчої діяльності майбутніх учителів образотворчого
мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис". При підготовці вчителів образотворчого мистецтва
виконання начерків є необхідною умовою для підвищення рівня професійної майстерності. Виконання
начерків розглянуто як один із найважливіших засобів наочності в навчанні студентів малюнка і живопису.
Розкрито специфіку виконання начерків, що є основою творчого та навчального малюнку. Проаналізовано
принципи виконання роботи: від загального – до конкретного, від головного – до другорядного.
Представлено матеріали й техніки виконання начерків. Розкрито специфіку процесу роботи над
начерком, етапи виконання, цілі й методи його здійснення. Встановлено, що виконання начерків
допомагає майбутньому вчителю образотворчого мистецтва швидко оволодіти образотворчими
засобами озброює практичними вміннями та навичками цілісного бачення натури й зображення, є
умовою для професійного зростання студентів, виявлення їхніх інтересів і задумів з мистецьких
дисциплін. Таким чином, виконання начерків – це фундамент, на якому формується професійна підготовка
майбутнього вчителя образотворчого мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис".
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/21991/1/23.pdf
Піддубна, О. М. (2016) Значення начерків у художньо-творчій діяльності майбутніх учителів образотворчого мистецтва з дисциплін "Малюнок" і "Живопис". Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1(84)). pp. 107-111. ISSN 2076-6173