Запис Детальніше

Курси профорієнтаційного спрямування як системоутворюючий засіб педагогічного забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/704632/
373.5:377
 
Title Курси профорієнтаційного спрямування як системоутворюючий засіб педагогічного забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді
Courses professional orientation direction as a system tool of pedagogical maintenance of professional self-determination of young people in school
 
Creator Гриценок, Л.І.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction
 
Description В публікації на основі вивчення стану забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в загальноосвітніх навчальних закладах висвітлено необхідність удосконалення системи забезпечення профорієнтаційної роботи. Здійснено огляд найпоширеніших організаційних форм для надання допомоги учням і батькам у професійному самовизначенні та показано ефективність організованої педагогічної підтримки у вигляді комплексу профорієнтаційних заходів та стрижневого курсу, що змістовно і організаційно структурує цей процес. Обґрунтовано, що використання програмно-методичних комплексів курсів профорієнтаційного спрямування частково вирішують проблеми всіх рівнів забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді через наявність структурних компонентів, що полегшують планування, змістове наповнення і реалізацію профорієнтаційної діяльності школи.
The publication on the basis of studying the state of maintenance of professional self-determination of students in secondary schools highlights the need to improve the system of providing career guidance. It carried out an overview of the most common organizational forms to assist students and parents in professional self-determination and demonstrated the efficacy of organized pedagogical support in the form of a complex career guidance activities and the rod of the course, meaningful and organizational structure to the process. It is proved that the use of program-methodical complexes courses professional orientation direction partially solve the problem at all levels to ensure professional self-determination of students because of the structural components that facilitate planning, substantive content and implementation of career-oriented school activities.
 
Publisher ІПК ДСЗУ
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/704632/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%BA%20%D0%9B.%D0%86..pdf
Гриценок, Л.І. (2015) Courses professional orientation direction as a system tool of pedagogical maintenance of professional self-determination of young people in school Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення у контексті подолання кризи ринку праці: матеріали VIІІ Міжнародної науково-практичної конференції (1 грудня 2015 р., м. Київ). pp. 96-102. ISSN ISBN 978-617-649-042-5