Запис Детальніше

Чутливість сенсорних систем і активність дій учня

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15155/
 
Title Чутливість сенсорних систем і активність дій учня
Чувствительность сенсорных систем и активность действий ученика
Sensitivity sensor systems and student activity action
 
Creator Кочерга, Олександр Васильович
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Розглянуто деякі особливості психофізіологічних механізмів утримання рівноваги людиною. Показано значення психомоторних механізмів для становлення психічних процесів в учнів початкової школи під час вправляння роботи вестибулярного апарату. Вказано на важливість активізації роботи вестибулярного апарату для дій спрямованих на покращення загальної чутливості людини для зміцнення її психічного здоров’я.
Рассмотрены некоторые особенности психофизиологических механизмов удержания равновесия человеком. Показано значение психомоторных механизмов для становления психических процессов у учащихся начальной школы при упражнение работы вестибулярного аппарата. Указано на важность активизации работы вестибулярного аппарата для действий, направленных на улучшение общей чувствительности человека для укрепления его психического здоровья.
We consider some features of psychophysiological mechanisms of maintenance of equilibrium person. The importance of psychomotor mechanisms for the development of mental processes in the elementary school students during the reposition of the vestibular apparatus. Specified on the activation of the vestibular apparatus for actions aimed at improving the overall sensitivity of man to strengthen her mental health.
 
Publisher Видавництво "Початкова школа"
 
Date 2016-07
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15155/1/O_Kocherga_PS_7_IPPO.pdf
Кочерга, Олександр Васильович (2016) Чутливість сенсорних систем і активність дій учня Початкова школа (7). с. 1-4. ISSN 0131-5358