Запис Детальніше

Довіра до товару як чинник успішної маркетингової діяльності .

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Довіра до товару як чинник успішної маркетингової діяльності .
 
Creator Бонецький, О. О.
 
Subject довіра
економічна довіра
види економічної довіри
характеристики товару
trust
economic trust
varieties of economic trust
product’s characteristics
 
Description Trust in product of public relations perspective is considered in the article. According to this, such steps to estimate trust in product level are assigned: the bottom (the trust is formed only for product), medium (for product and producer), and higher (trust in product and producer with regard trust in government and public institutions).
Three methods of trust in product level calculation are offered: comparison with producer planned values method, comparison with analogous products reference values method and method of combining.Розглянуто з позицій суспільних відносин довіру до товару. Відповідно виділено такі щаблі, на підставі яких можна оцінити рівень довіри до товару: нижній (коли довіра формується тільки до товару), середній (до товару і виробника) і вищий (довіра до товару і виробника із урахуванням довіри до державних і громадських інститутів). Запропоновано три методи визначення рівня довіри до товару – метод порівняння з плановими величинами виробника, метод порівняння з еталонними величинами інших товарів-аналогів і комбінований метод.
 
Date 2012-01-30T13:19:57Z
2012-01-30T13:19:57Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Бонецький О. О. Довіра до товару як чинник успішної маркетингової діяльності / О. О. Бонецький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 15-21. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11383
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки