Запис Детальніше

Теоретичні, дидактичні та практичні основи управління маркетингом

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні, дидактичні та практичні основи управління маркетингом
 
Creator Герасимчук, В. Г.
 
Subject виробництво
дидактика
маркетинг
обмін
споживач
товар
управління
production
instruction
marketing
communication
consumer
product
management
 
Description The reasons for different approaches to defining economic categories of “marketing”, “control”/“management”, “marketing management”/“marketing management”. Management process now viewed as a coherent sequence of general and special functions. The most popular aspects of marketing that you see on the pages of national magazines. The necessity of strengthening the role of marketing service in managing the business to increase its competitive advantage. Emphasis on the
feasibility of building a “vertical” profile management disciplines to improve the educational process of training.Проаналізовано причини розмаїття підходів до визначення економічних категорій “маркетинг”, “управління”/“менеджмент”, “управління маркетингом”/“маркетинговий менеджмент”. Процес управління підприємством розглядається як узгоджена послідовність виконання загальних і спеціальних функцій. Виявлено найпопулярніші аспекти маркетингу, які відображаються на шпальтах українських часописів. Підкреслюється необхідність посилення ролі маркетингової служби в управлінні підприємством для підвищення рівня його конкурентних переваг. Наголошується на доцільності побудови “ієрархії” навчальних дисциплін управлінського профілю для вдосконалення навчального процесу підготовки фахівців.
 
Date 2012-01-30T14:05:14Z
2012-01-30T14:05:14Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Герасимчук В. Г. Теоретичні, дидактичні та практичні основи управління маркетингом / В. Г. Герасимчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 21–30. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11398
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки