Запис Детальніше

Стратегії марок на міжнародних ринках. Вибрані аспекти культурних впливів.

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегії марок на міжнародних ринках. Вибрані аспекти культурних впливів.
 
Creator Войнаровська, Н.
 
Description Досліджено вибрані проблеми засад створення марки і формування лояльності до неї через функціонування підприємства в багатокультурному оточенні. Тhe problems of principles of creation of brand are investigational chosen from the point of view loyalty of brand through functioning of enterprise in multicultural conditions.
 
Date 2012-01-30T14:29:07Z
2012-01-30T14:29:07Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Войнаровська Н. Стратегії марок на міжнародних ринках. Вибрані аспекти культурних впливів / H. Войнаровська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 218–223. – Бібліографія: 18 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11405
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки