Стратегії марок на міжнародних ринках. Вибрані аспекти культурних впливів.
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегії марок на міжнародних ринках. Вибрані аспекти культурних впливів.
|
|
Creator |
Войнаровська, Н.
|
|
Description |
Досліджено вибрані проблеми засад створення марки і формування лояльності до неї через функціонування підприємства в багатокультурному оточенні. Тhe problems of principles of creation of brand are investigational chosen from the point of view loyalty of brand through functioning of enterprise in multicultural conditions.
|
|
Date |
2012-01-30T14:29:07Z
2012-01-30T14:29:07Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Войнаровська Н. Стратегії марок на міжнародних ринках. Вибрані аспекти культурних впливів / H. Войнаровська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 218–223. – Бібліографія: 18 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11405 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|