Запис Детальніше

Розв’язання конфліктних задач бізнесу прийомами “псевдозеленого” маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розв’язання конфліктних задач бізнесу прийомами “псевдозеленого” маркетингу
 
Creator Гліненко, Л. К.
Дайновський, Ю. А.
 
Subject “зелений” маркетинг
прийом маркетингу
“псевдозелений” маркетинг
конфліктна задача
протиріччя бізнесу
“green” marketing
marketing trick
“pseudogreen” marketing
conflict problem
business contradictions
 
Description Розглянуто сучасні тенденції розвитку екологічного маркетингу та їх вплив на формування спеціальної категорії прийомів маркетингу – прийомів “псевдозеленого” маркетингу. Запропоновано класифікацію цих прийомів та досліджено можливості їх використання як інструментів розв’язання конфліктних задач бізнесу. Modern trends of the ecological marketing trends and their impact on generation the special class of marketing tricks – “pseudogreen” marketing tricks - are examined. Classification of these tricks is proposed and opportunities of applying them as a tool for solving the conflict problems of business are investigated.
 
Date 2012-01-30T14:31:17Z
2012-01-30T14:31:17Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Гліненко Л. К. Розв’язання конфліктних задач бізнесу прийомами “псевдозеленого” маркетингу / Л. К. Гліненко, Ю. А. Дайновський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 223–229. – Бібліографія: 19 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11406
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки