Запис Детальніше

Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки в освітній простір ВНЗ

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15208/
 
Title Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки в освітній простір ВНЗ
Теоретико-методологические основы интеграции информационно-коммуникационной педагогики в образовательное пространство ВУЗов
Theoretical and methodological foundations integration of ICT- pedagogy in the education space Universities
 
Creator Козир, Маргарита Валентинівна
 
Subject Index Copernicus
Наукові (входять до науковометричних баз і мають ISSN, DOI та індекс цитування журналу)
 
Description У статті висвітлено теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки в освітній простір ВНЗ. Зроблено спробу віднайти оптимальні шляхи вирішення нагальних проблем сучасних педагогів в умовах розвитку інформаційного суспільства та економіки, яка базується на знаннях. Автор наголошує на необхідності впровадження реформ у галузі освіти. Дослідження інтеграційних процесів дозволило виокремити спільні й відмінні риси традиційної та інформаційно-комунікаційної педагогіки.
В статье освещены теоретико-методологические основы интеграции информационно-коммуникационной педагогики в образовательное пространство вуза. Сделана попытка найти оптимальные пути решения насущных проблем педагогов в условиях развития информационного общества и экономики, основанной на знаниях. Автор подчеркивает необходимость реформ в области образования. Исследование интеграционных процессов позволило выделить общие и отличительные черты традиционной и информационно-коммуникационной педагогики.
The article deals with theoretical and methodological foundations of integration of information and communication pedagogy in the educational community college. An attempt to find optimal solutions to urgent problems of modern teachers in the development of the information society and economy based on knowledge. The author stresses the need for reform in education. The study allowed the integration process to isolate common and different features of traditional and information and communication pedagogy.
 
Publisher Видавничий дім "Гельветика"
 
Date 2016-07
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15208/1/M_Kozyr_MV_7%2834%29_PI.pdf
Козир, Маргарита Валентинівна (2016) Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки в освітній простір ВНЗ Молодий вчений, Частина ІV (7). с. 423-426. ISSN 2304-5809