Запис Детальніше

Маркетингові аспекти вдосконалення управління банківською діяльністю

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові аспекти вдосконалення управління банківською діяльністю
 
Creator Кльоба, Л. Г.
 
Subject банк
клієнти банку
маркетинг партнерських відносин
маркетинговий підхід
персональний менеджер
банківський інноваційний продукт
CRM-система
bank
bank customers
marketing partnerships
marketing approach
a personal manager
bank product innovation
CRM - system
 
Description Розглянуто роль і значення маркетингових аспектів вдосконалення управління та підвищення ефективності банківської діяльності в умовах складної конкурентної боротьби. Запропоновано рекомендації стосовно активізації банками маркетингу партнерських відносин, розроблення і впровадження інноваційних продуктів та використання технологій управління відносин із клієнтами. The role and importance of marketing aspects of good governance and increase efficiency of banking in a difficult competition. The recommendations concerning the intensification of bank marketing partnerships, developing and implementing innovative products and technologies to use customer relationship management.
 
Date 2012-01-30T13:52:44Z
2012-01-30T13:52:44Z
2010
 
Identifier Кльоба Л. Г. Маркетингові аспекти вдосконалення управління банківською діяльністю / Л. Г. Кльоба // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 315–320. – Бібліографія: 11 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11394
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки