Маркетингові аспекти вдосконалення управління банківською діяльністю
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові аспекти вдосконалення управління банківською діяльністю
|
|
Creator |
Кльоба, Л. Г.
|
|
Subject |
банк
клієнти банку маркетинг партнерських відносин маркетинговий підхід персональний менеджер банківський інноваційний продукт CRM-система bank bank customers marketing partnerships marketing approach a personal manager bank product innovation CRM - system |
|
Description |
Розглянуто роль і значення маркетингових аспектів вдосконалення управління та підвищення ефективності банківської діяльності в умовах складної конкурентної боротьби. Запропоновано рекомендації стосовно активізації банками маркетингу партнерських відносин, розроблення і впровадження інноваційних продуктів та використання технологій управління відносин із клієнтами. The role and importance of marketing aspects of good governance and increase efficiency of banking in a difficult competition. The recommendations concerning the intensification of bank marketing partnerships, developing and implementing innovative products and technologies to use customer relationship management.
|
|
Date |
2012-01-30T13:52:44Z
2012-01-30T13:52:44Z 2010 |
|
Identifier |
Кльоба Л. Г. Маркетингові аспекти вдосконалення управління банківською діяльністю / Л. Г. Кльоба // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 315–320. – Бібліографія: 11 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11394 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|