Запис Детальніше

PR as a marketing tool

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/22190/
 
Title PR as a marketing tool
 
Creator Chernoverova, A.
 
Subject LB2300 Higher Education
 
Publisher Житомир: ФО-П Левковець Н.М.
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
english
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/22190/1/115.pdf
Chernoverova, A. (2016) PR as a marketing tool. Перспективи розвитку професійно спрямованих мовних компетенцій в сучасній науці: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 13 квітня 2016 р./ за заг. ред. Н.М. Андрійчук. pp. 16-17.