Запис Детальніше

Соціалізація дітей дошкільного віку на засадах групової взаємодії у різновікових групах

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15230/
 
Title Соціалізація дітей дошкільного віку на засадах групової взаємодії у різновікових групах
SOCIALISATION OF PRESCHOOL CHILDREN IN DIFFERENT AGES GROUPS ON THE GROUPS INTERIACTION BASIS
Социализация детей дошкольного возраста на основе группового взаимодействия в разновозрастных группах.
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Статтю присвячено проблемі якісних і ефективних умов оптимальної соціалізації обдарованих дітей дошкільного віку в контексті групової взаємодії різновікових груп. Автором коротко проаналізовано загальні принципи соціалізації дітей дошкільного віку, визначено особливості соціалізації обдарованих дітей, а також особливості створення оптимальних умов для соціалізації таких дітей в різновікових групах, які передбачають використання групової взаємодії. У статті також визначено позитивні та негативні аспекти такого процесу. Автором запропоновано методичні рекомендації для вихователів, що працюють в різновікових групах з різними категоріями дітей.
The article deals with the problem of high-quality and effective conditions optimal socialization of gifted pre-school children in the context of group interaction of different age groups. The author briefly reviewed the general principles of socialization of children of preschool age, defined features of socialization of gifted children, as well as features to create optimal conditions for the socialization of children in different age groups, which involve the use of groups’ interaction. Positive and negative aspects of this process are distinguished in the article. The author suggested guidelines for teachers working in different age groups with different categories of children.
Статья посвящена проблеме качественных и эффективных условий оптимальной социализации одаренных детей дошкольного возраста в контексте группового взаимодействия разновозрастных групп. Автором кратко проанализировано общие принципы социализации детей дошкольного возраста, определено особенности социализации одаренных детей, а также особенности создания оптимальных условий для социализации таких детей в разновозрастных группах, которые предполагают использование группового взаимодействия. В статье также определенно позитивные и негативные аспекты такого процесса. Автором предложено методические рекомендации для воспитателей, работающих в разновозрастных группах с разными категориями детей.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2016-05
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15230/1/Melnyk_N_PI_KDO.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2016) Соціалізація дітей дошкільного віку на засадах групової взаємодії у різновікових групах Освіта та розвиток обдарованої особистості, 48 (5). с. 17-21. ISSN 2309-3935