Запис Детальніше

Інклюзивна освіта: освітологічний контекст

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/15260/
 
Title Інклюзивна освіта: освітологічний контекст
 
Creator Мартинчук, Олена Валеріївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті акцентовано увагу на потребі в розгляді інклюзивної освіти в контексті становлення і розвитку сучасного наукового знання про освіту - освітології; показано, що освітологія сприяє визначенню і розумінню суті поняття «інклюзивна освіта», яке наразі немає науково обґрунтованого трактування у вітчизняному науковому і освітньому просторі; подано огляд дефініції «інклюзивна освіта» в сучасних літературних джерелах і законодавчих документах України, Білорусі, Росії; зроблено порівняння сутності поняття «інклюзивна освіта» з точки зору освітологіч- ного і дидактичного контекстів; висловлено припущення про те, що недостатній рівень підтримки педагогічною спільнотою освітньої інклюзії обумовлений розумінням інклюзивної освіти в межах дидактичного контексту.
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/15260/1/O_Martynchuk_NV_MNYVOS_PN_3_54_IL.pdf
Мартинчук, Олена Валеріївна (2016) Інклюзивна освіта: освітологічний контекст Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського (3). с. 146-150. ISSN 2518-7813