Інклюзивна освіта: освітологічний контекст
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15260/
|
|
Title |
Інклюзивна освіта: освітологічний контекст
|
|
Creator |
Мартинчук, Олена Валеріївна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті акцентовано увагу на потребі в розгляді інклюзивної освіти в контексті становлення і розвитку сучасного наукового знання про освіту - освітології; показано, що освітологія сприяє визначенню і розумінню суті поняття «інклюзивна освіта», яке наразі немає науково обґрунтованого трактування у вітчизняному науковому і освітньому просторі; подано огляд дефініції «інклюзивна освіта» в сучасних літературних джерелах і законодавчих документах України, Білорусі, Росії; зроблено порівняння сутності поняття «інклюзивна освіта» з точки зору освітологіч- ного і дидактичного контекстів; висловлено припущення про те, що недостатній рівень підтримки педагогічною спільнотою освітньої інклюзії обумовлений розумінням інклюзивної освіти в межах дидактичного контексту.
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/15260/1/O_Martynchuk_NV_MNYVOS_PN_3_54_IL.pdf
Мартинчук, Олена Валеріївна (2016) Інклюзивна освіта: освітологічний контекст Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського (3). с. 146-150. ISSN 2518-7813 |
|