Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі
|
|
Creator |
Троицкая, Т.С.
|
|
Subject |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
В статье рассматривается место этнометодологического подхода в системе современных образовательных стратегий и парадигм. Доказана необходимость этнометодологии как вариативного (регионального) компонента, который на дополнительном уровне создает возможности для диалогического объединения национальных и общечеловеческих факторов культуры.
У статті розглядається місце етнометодологічного підходу в системі сучасних освітніх стратегій і парадигм. Доведена необхідність етнометодології як варіативного (регіонального) компоненту, який на додатковому рівні створює можливості для діалогічного об'єднання національних і загальнолюдських чинників культури. In the article there has been considered the place of ethnomethodological approach in the system of modern educational strategies and paradigms. There has been proved the necessity of ethnomethodology as variation (regional) component which at the additional level creates opportunities for dialogue unity of national and general human factors of the culture. |
|
Date |
2016-10-20T06:37:05Z
2016-10-20T06:37:05Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі / Т.С. Троицкая // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 114. — С. 118-121. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107464 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|