Запис Детальніше

Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі
 
Creator Троицкая, Т.С.
 
Subject Вопросы духовной культуры – ФИЛОСОФСКИЕ НАУКИ
 
Description В статье рассматривается место этнометодологического подхода в системе современных образовательных стратегий и парадигм. Доказана необходимость этнометодологии как вариативного (регионального) компонента, который на дополнительном уровне создает возможности для диалогического объединения национальных и общечеловеческих факторов культуры.
У статті розглядається місце етнометодологічного підходу в системі сучасних освітніх стратегій і парадигм. Доведена необхідність етнометодології як варіативного (регіонального) компоненту, який на додатковому рівні створює можливості для діалогічного об'єднання національних і загальнолюдських чинників культури.
In the article there has been considered the place of ethnomethodological approach in the system of modern educational strategies and paradigms. There has been proved the necessity of ethnomethodology as variation (regional) component which at the additional level creates opportunities for dialogue unity of national and general human factors of the culture.
 
Date 2016-10-20T06:37:05Z
2016-10-20T06:37:05Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Етнометодологічний підхід в освіті як збереження філософсько-світоглядної матриці народу у світовому культурному просторі / Т.С. Троицкая // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 114. — С. 118-121. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107464
 
Language ru
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України