Запис Детальніше

Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст
 
Creator Карпенко, Наталія Володимирівна
Іваннікова, Марина Миколаївна
 
Subject маркетинг
маркетингова діяльність
маркетинг в освіті
бенчмаркінг
маркетинговий менеджмент
 
Description У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів та послуг. Проаналізовано та
висвітлено методологію і практику сучасного управління маркетинговою діяльністю підприємств України.
Монографія розрахована на вітчизняних науковців і фахівців у галузі маркетингу, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.
 
Publisher Центр учбової літератури
 
Date 2016-10-21T05:25:47Z
2016-10-21T05:25:47Z
2016
 
Type Book
 
Identifier Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н.В. Карпенко. – Київ: Центр учбової літератури, 2016. – 252 с.
978-617-673-464-2
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4845
 
Language ua