Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст
|
|
Creator |
Карпенко, Наталія Володимирівна
Іваннікова, Марина Миколаївна |
|
Subject |
маркетинг
маркетингова діяльність маркетинг в освіті бенчмаркінг маркетинговий менеджмент |
|
Description |
У монографії представлені результати комплексного дослідження актуальних теоретичних і практичних проблем маркетингу на ринку товарів та послуг. Проаналізовано та висвітлено методологію і практику сучасного управління маркетинговою діяльністю підприємств України. Монографія розрахована на вітчизняних науковців і фахівців у галузі маркетингу, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. |
|
Publisher |
Центр учбової літератури
|
|
Date |
2016-10-21T05:25:47Z
2016-10-21T05:25:47Z 2016 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н.В. Карпенко. – Київ: Центр учбової літератури, 2016. – 252 с.
978-617-673-464-2 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4845 |
|
Language |
ua
|
|