Маркетинг у формуванні конкурентних переваг підприємства
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг у формуванні конкурентних переваг підприємства
|
|
Creator |
Іваннікова, Марина Миколаївна
|
|
Subject |
конкурентні переваги
конкурентоспроможність ключові фактори успіху стратегічний аналіз збалансована система показників програма лояльності |
|
Description |
Дисертацію присвячено узагальненню теоретичних і розробці практичних аспектів маркетингового забезпечення процесів формування конкурентних переваг підприємств легкої промисловості України. У роботі досліджено та узагальнено теоретичні аспекти і еволюцію концепцій конкурентних переваг підприємства. Досліджено ключові методи ефективного позиціонування товарів підприємства, узагальнено сучасну практику оцінки конкурентоспроможності підприємств. Досліджено конкурентні переваги та способи взаємодії підприємств на ринку легкої промисловості України на основі бенчмаркінгу з використанням маркетингового аналізу. Досліджено особливості маркетингового управління конкурентними перевагами підприємств. Удосконалено процедури інтегрованого оцінювання конкурентних переваг підприємства за методикою BSC. Удосконалено методи організації й забезпечення процесів формування підприємством унікальної цінності пропонувань його кінцевим споживачам. |
|
Publisher |
«ЦП «КОМПРИНТ»
|
|
Date |
2016-10-21T09:08:11Z
2016-10-21T09:08:11Z 2016-02-26 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Спеціальність 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4846 |
|
Language |
ua
|
|