Запис Детальніше

Маркетинг у формуванні конкурентних переваг підприємства

Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг у формуванні конкурентних переваг підприємства
 
Creator Іваннікова, Марина Миколаївна
 
Subject конкурентні переваги
конкурентоспроможність
ключові фактори успіху
стратегічний аналіз
збалансована система показників
програма лояльності
 
Description Дисертацію присвячено узагальненню теоретичних і розробці практичних аспектів маркетингового забезпечення процесів формування конкурентних переваг підприємств легкої промисловості України.
У роботі досліджено та узагальнено теоретичні аспекти і еволюцію концепцій конкурентних переваг підприємства. Досліджено ключові методи ефективного позиціонування товарів підприємства, узагальнено сучасну практику оцінки конкурентоспроможності підприємств. Досліджено конкурентні переваги та способи взаємодії підприємств на ринку легкої промисловості України на основі бенчмаркінгу з використанням маркетингового аналізу. Досліджено особливості маркетингового управління конкурентними перевагами підприємств. Удосконалено процедури інтегрованого оцінювання конкурентних переваг підприємства за методикою BSC. Удосконалено методи організації й забезпечення процесів формування підприємством унікальної цінності пропонувань його кінцевим споживачам.
 
Publisher «ЦП «КОМПРИНТ»
 
Date 2016-10-21T09:08:11Z
2016-10-21T09:08:11Z
2016-02-26
 
Type Article
 
Identifier Спеціальність 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/4846
 
Language ua