Запис Детальніше

Методологічні засади німецької філософської педагогіки

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні засади німецької філософської педагогіки
 
Creator Одарченко, Микола
 
Subject переживання
цінність
смисл
об’єктивний дух
форми життя
перспективізм
affects
values
sence
objective spirit
forms of life
perspectivism
 
Description Розглядаються методологічні засади філософської педагогіки та стверджується, що вони ґрунтуються на філософії культури, філософській антропології та методологічній герменевтиці школи В. Дільтея. In the article deals with the methodology of philosophic pedagogy and is considered that it is based on philosophic culture, philosophic antropology and on W. Diltey’s school.
 
Date 2012-03-01T14:07:11Z
2012-03-01T14:07:11Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Одарченко М. Методологічні засади німецької філософської педагогіки / Микола Одарченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – № 550 : Філософські науки. – С. 51–55. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11722
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"