Запис Детальніше

Використання кластеризації в експертному оцінюванні діяльності загальноосвітніх шкіл

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання кластеризації в експертному оцінюванні діяльності загальноосвітніх шкіл
 
Creator Боднар, О.С.
 
Description Модифицирован кластерный подход для структуризации школ при экспертном оценивании их учебно-воспитательной деятельности на основе данных, полученных по алгоритмической блочно-модульной модели системы технологий экспертного оценивания, проанализированы возможности использования кластеров для эффективного управления образованием в регионе.
Модифіковано кластерный підхід для структуризації шкіл при експертномуоцінюванні їх навчально-виховної діяльності на основі даних, отриманих за алгоритмічною блочно-модульною моделлю системи технологій експертного оцінювання, проаналізовано можливості використання кластерів для ефективного управління освітою в регіоні.
In basis of information, which been receiving by algorithmic block-and-modular model the system's technologies of expert estimation, cluster's approach for structuralation of secondary schools in expert estimation are modified, possibility of application the clusters for effective of administration of education in region are analyzed.
 
Date 2016-10-22T14:23:29Z
2016-10-22T14:23:29Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Використання кластеризації в експертному оцінюванні діяльності загальноосвітніх шкіл / О.С. Боднар // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 11-15. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107581
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України