Запис Детальніше

Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі
 
Creator Єльникова, Г.В.
Рябова, З.В.
 
Description В статье раскрывается понятие "мониторинг" как целостная динамическая система. Качество образования рассматривается как степень достижения заданного стандарта деятельности средней школы. Представлен инструментарий мониторинга качества среднего образования на уровне школы в виде квалиметрического стандарта качества ее деятельности.
У статті розкривається поняття "моніторинг" як цілісна динамічна система. Якість освіти розглядається як ступінь досягнення заданого стандарту діяльності середньої школи. Представлено інструментарій моніторингу якості середньої освіти на рівні школи у вигляді кваліметрічного стандарту якості її діяльності.
In the article a concept opens up "monitoring" as the integral dynamic system. Quality of education is examined as degree of achievement of the set standard of activity of secondary school. The tool of monitoring of quality of secondary education is represented at the level of school as the qualimetrical standard of quality its activity.
 
Date 2016-10-22T14:08:24Z
2016-10-22T14:08:24Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Моніторинг як ефективний засіб оцінювання якості загальної середньої освіти в навчальному закладі / Г.В. Єльникова, З.В. Рябова // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 115, Т. 1. — С. 35-43. — Бібліогр.: 15 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/107549
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України